رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با ایام نوروز در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 04 March 2015

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری طرح آرامش بهاری همزمان با ایام نوروز در بقاع متبرکه شاخص این شهرستان خبر داد.

حجت ‌الاسلام مرتضی عزیزی امروز در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، یکی از برنامه‌ های سال ‌های گذشته در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه را اجرای طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

وی از برگزاری طرح آرامش بهاری برای چهارمین سال در بقاع متبرکه و آستان امامزادگان شاخص شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با هدف استفاده از ظرفیت ‌های فرهنگی بقاع برای مردم و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: طرح آرامش بهاری در تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله ملایر، امامزاده‌ ابراهیم طجرسامن و مقبره سیف ‌الدوله با حضور پنج نفر از مبلغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد نمایشگاه، برگزاری نماز جماعت در بقاع متبرکه، توزیع بروشور با موضوعات فرهنگی و وقف و... از برنامه‌ های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه است، گفت: در این طرح مبلغان به سئوالات شرعی مردم در موضوعات مختلف پاسخ می ‌دهند.

عزیزی در ادامه به برگزاری طرح «خیمه‌ های معرفت» در امامزاده عبدالله (ع) ملایر و تکیه حضرت ابوالفضل(ع)  اشاره کرد و افزود: این طرح با برپایی غرفه مشاوره کودک و نوجوان، غرفه مشاوره وقف و پاسخگویی به مسائل شرعی غرفه کتاب خوانی دایر می ‌شود.

وی از آمادگی مساجد بین راهی و امامزادگان ملایر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی در تعطیلات نوروز خبر داد و بیان کرد: دو مکان شامل حسینیه امامزاده عبدالله(ع) و خوابگاه دبیرستان نمونه سیفیه ملایر برای اسکان مسافران در شهر ملایر آماده خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی بانوان کارآفرین ملایر در پارک بانوان شهر ملایر اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه در ایام نوروز به همراه برنامه ‌های متنوع برپا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ سال تحویل نیز با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و توزیع بسته‌ های متبرک با حضور گسترده مردم مانند سال‌ های گذشته در بقاع متبرکه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار