استاندار ایلام از عموم رسانه‌های استان بویژه فضای مجازی خواست: مطالبه رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف را با رعایت انصاف و عدالت در گفتار دنبال کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 23 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا اظهار داشت :انتظار از رسانه‌ها توجه به شرایط اقتصادی کشور، امیدآفرینی و افزایش اعتماد مردم به نظام است.

وی افزود: رسانه‌ها باید به مسایل استان نگاه کارشناسی داشته باشند و از نگرش احساسی و سیاسی بپرهیزند و برای افزایش آگاهی عمومی مردم نقش‌آفرینی کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه از نقد سازنده استقبال می‌کنیم، یادآور شد: رسانه‌های استان مطالبه‌گری توام با نقد کارشناسی و منصفانه را با جدیت دنبال کنند، مدیران نیز از نقد دلسوزانه استقبال خواهند کرد چراکه مطالبه‌گری را حق رسانه‎‌ها دانسته و مدیران نیز باید در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند.

بهرام نیا تاکید کرد: خوشبختانه‌ بیشتر رسانه‌های معتبر و شناخته شده استان همراهی و همکاری خوبی با دولت دارند و تنها برخی انگشت شمار از رسانه‌ها هستند که بدون‌ هزینه، خوراک برای دشمنان تهیه می‌کنند.

وی اضافه کرد: اجازه باج‌خواهی به این‌ رسانه‌ها را نخواهیم داد، این‌گونه رسانه‌ها هیچ جایی در دولت ندارند و مدیران و مسوولان استانی هیچ‌گونه همکاری با آنها نخواهند داشت.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیشتر رسانه‌ها در مسیر توسعه استان در کنار مسوولان هستند اما تعدادی خوراک دشمنان را تهیه می‌کنند، اظهار داشت: برخی از این‌ها با تعریف کردن از برخی، افراد دیگری را مورد هجوم قرار داده و اینگونه برای خود حاشیه امن ایجاد می‌کنند.

بهرام‌نیا با قدردانی از رسانه‌های اصیل و تلاشگر استان در موضوع مدیریت بحران سیل و بارش برف تاکید کرد: تمامی اعضای شورای مدیریت بحران در موضوع سیل مورموری و بارش برف به صورت شبانه‌روز پای کار و در کنار مردم بودند.

وی نقش اصحاب رسانه را در رشد و توسعه استان بی‌بدیل دانست و گفت: دست یاری به سوی رسانه‌هایی‌ که جهت توسعه استان و منافع مردم‌ تلاش می‌کنند، دراز می‌کنم./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار