دو هزار واحد تخت خوابگاهی در دانشگاه های کشور آماده بهره برداری در دهه مبارک فجر شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 27 January 2022

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشک در آئین تکریم ومعارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: علاوه بر این، همچنین در سه ماهه پایانی امسال دو هزار واحد تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های کشور افتتاح می‌شود.
عباس شیراوژن افزود: تامین نیاز‌های دانشجویان در خوابگاه‌ها نیازمند استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است و خیران می‌توانند استان‌های مدنظر را انتخاب کنند و از نیاز‌های دانشجویان مطلع شوند و بتوانند مشکلات دانشجویان علوم پزشکی را حل کنند.
وی همچنین ۱۳۰ واحد خوابگاهی، سالن ورزشی و فرهنگی را در کشور در دست اجرا دانست و گفت: بخش گسترده‌ای از عملیات ساخت و ساز محقق شده و امید می‌رود تا سال آینده این تعداد طرح تکمیل شود.
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین بیشتر دانشجویان را واکسینه شده و در حال تزریق واکسن نوبت سوم دانست و افزود: تمام تلاش اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای حضور حداکثری دانشجویان در دوران پسا کرونا خواهد بود، وتلاش برای رفع کمبود‌های رفاهی به قوت در حال تحقق است.
عباس شیراوژن، خدمت رسانی در مناطق محروم را از دستور کار وزارتخانه دانست و افزود: با اجرای سیاست‌های کلان علمی می‌توان از رنج و محرومیت مردم در حوزه بهداشت و درمان کاسته شود.
امروز در آئینی با حضور معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، نماینده، ولی فقیه در کاشان و دیگر مسئولان منطقه از خدمات سیدعلیرضا مروجی رئیس قبلی دانشگاه علوم کاشان قدردانی وکورش ساکی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار