مراکز نیکوکاری در ده ماهه سالجاری بیش از ۱۲۵ میلیاردو ۳۶۳ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی،غیر نقدی،خدمات و تخفیفات برای نیازمندان ارائه داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 31 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، شاپور جلالی ، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خدمت محور و در انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان پیشگام هستند، گفت:کمیته امداد استان مرکزی با هدف واگذاری امور خیربه عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا،بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها،تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری کرده است.
وی از فعالیت ۳۰۵مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری طی ده ماهه سالجاری بیش از ۱۲۵ میلیاردو ۳۶۳میلیون تومان در قالب کمک های نقدی،غیر نقدی،خدمات و تخفیفات برای نیازمندان ارائه داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۶درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری با مسئولیت پذیری و مشارکت هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیرین،نیکوکاران،هیات امنای مساجد، معتمدین محلی در رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.
جلالی یادآورشد: در حال حاضر۱۹۱۶۶ نفر خیر و نیکوکاری به همراه ۲۵۷۰۲نفر نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و مراکز نیکوکاری در ۶سبد نیازمندی شامل: کمک معیشت،درمان،فرهنگی،مسکن واشغال فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار