استاندار فارس در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت:در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی استان برخی محدویت ها اجرا می شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 05 February 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا گفت:در شهر‌های قرمز شیراز، زرقان، نورآباد، گراش وخنج و شهر‌های نارنجی استان باید به این مصوبات توجه ویژه داشته باشند.
ایمانیه افزود: شرایط حضوری برای همه دانش آموزان و دانشجویان در همه مقاطع ممنوع و همه کلاس‌ها و آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار شود.
وی با بیان اینکه همه اصناف و مشتریان موظف هستند از ماسک در واحد صنفی و استفاده کنند و در صورتی رعایت نشود با واحد صنفی برخورد خواهد شد ادامه داد: همه اصناف تا بیستم بهمن دوز سوم واکسن را تزریق کنند.
او افزود:بر گزاری هر نوع مراسم و جشن در محیط‌های سربسته ممنوع است و سینما‌ها در جشنواره فجر فقط با ۳۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.
استاندار فارس گفت: با توجه به اینکه ظرفیت تخت‌های آی سی یو ویژه کودکان تکمیل است خانواده‌ها به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، و تمامی پارک‌های بازی ویژه کودکان در مکان‌های سربسته، مراکز تجاری، و مراکز خرید تعطیل اعلام می‌شود.
ایمانیه خاطر نشان کرد:همه کارکنان دولت در شهر‌های قرمز تا ۵۰ درصد می‌توانند دور کاری کنند واین مصوبه شامل بانک، مراکز درمانی، دفاتر پیشخوان دولت نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار