تابناک-رییس شبکه بهداشت و درمان بستک گفت: با پیگیری نماینده غرب هرمزگان و رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سهمیه 11 متخصص به بیمارستان فارابی بستک افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ 10 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان  حمدان فیروزی صبح امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، 11 متخصص در رشته‌های مختلف به بیمارستان فارابی بستک اختصاص یافت.

وی در این زمینه افزود: این برای اولین بار است که متخصصین عفونی و ارتوپدی و فوق تخصص خون و انکولوژی به بیمارستان فارابی اختصاص یافته است و این مهم سبب ارتقا خدمات تخصصی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ضمن تشکر از پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه، عنوان داشت: با توجه به حضور متخصصین رشته‌های مختلف در بیمارستان، خدمات تخصصی به مردم شریف شهرستان ارائه می شود و از اعزام بسیاری از بیماران به مرکز استان کاسته خواهد شد.

به گفته فیروزی، اکنون متخصصین داخلی، اطفال، زنان، جراح عمومی، بیهوشی، گوش حلق بینی، کلیه و مجاری ادراری، داخلی مغز و اعصاب، ارتوپدی، پاتولوژی، قلب و عروق، چشم پزشکی، رادیولوژی، عفونی، اعصاب و روان و فوق تخصص خون و انکولوژی در بیمارستان فارابی بستک حضور دارند.

انتهای پیام/ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار