۴۳ سال استقامت:
راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف خوزستان آغاز شده است و اقشار مختلف این خطه در حمایت از انقلاب اسلامی به خیابان آمده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 11 February 2022

به گزارش ایرنا در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ، مردم انقلابی شهرهای مختلف خوزستان بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب را گرامی بدارند.

بنابر این گزارش اقشار مختلف مردم اهواز که از ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی در میدان بسیج و مولوی این شهر تجمع کرده بودند دقایقی پیش حرکت خود را به طرف خیابان سلمان فارسی(نادری) و سپس مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر شروع کردند.

قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران، طلاب و مسئولان دستگاه های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور دارند تا در  سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

حضور کودکان و نوجوانان که دست نوشته ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست دارند در کنار قشرهای مختلف همچون اقوام عرب ، لر، بختیاری چشمگیر است.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی نظیر "ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است" و " استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی که امام راحل پایه گذار آن بود، تاکید کردند.

یک دستگاه اتوبوس آمبولانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در میدان مولوی برای انجام واکسیناسیون و همچنین ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی خوزستان به راهپیمایان خدمات ارائه می کند.

به گزارش ایرنا و بنا به اعلام ستاد دهه فجر خوزستان، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در ۳۰ شهرستان و ۴۰ بخش استان خوزستان با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزاری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار