نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران استقلال خود را که با مجاهدت‌های امام راحل، هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و جانفشانی‌های شهدا به دست‌ آورده با هیچ چیز عوض نمی‌کند و از منافع خود کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ 11 February 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: ملت ایران درس مقاومت و استقامت را از نهضت عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) آموخته و مانند کوهی استوار پای ارزش‌های انقلابی و اسلامی خود ایستاده است.
وی با بیان اینکه ملت ایران قدرشناس نعمت انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این ملت امروز با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا با یک نشاط و هیجان وصف‌ناپذیر در راهپیمایی خودرویی شرکت کرد و برگ زرینی دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد.
امام جمعه اراک اظهار داشت: آمریکایی‌ها و بدخواهان انقلاب اسلامی گمان می‌کنند با تبلیغات منفی و مصاحبه با تعداد اندکی افراد بی‌هویت می‌توانند ملت ایران را نسبت به انقلاب بی‌انگیزه و ناامیدکنند، در صورتی که این ملت مانند کوهی استوار پای ارزش‌های خود ایستاده چرا که درس مقاومت و فداکاری را از مکتب عاشورا است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی یادآورشد: درود بر مردم بیدار، آگاه، بصیر، فداکار، زمان‌شناس و ولایتمدار ایران اسلامی که دل در گروه عشق به امام حسین(ع) و مهدی آل محمد(ص) دارد و با حضور حماسی خود در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکبار دیگر ندای حمایت خود از انقلاب و ولایت فقیه سر داد و دشمنان نظام اسلامی را ناامید کرد.
وی اضافه کرد: ملت ایران امروز مانند همیشه برای خدا و حفظ ارزش‌های انقلاب قیام کرد و برای خدا سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کند تا گزندی به انقلاب نرسد.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: رسانه‌های غربی باید حضور حماسی مردم در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را منعکس می‌کردند تا جهانیان عظمت، وحدت و پایبندی ملت ایران به امام راحل و مقام معظم رهبری را ببینند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: آمریکای جنایتکار و دیگر دشمنان ملت ایران به جای اینکه وحدت کلمه و عظمت ملت ایران را در روز ۲۲ بهمن ببینند از شماری افراد خود فروخته و جنایتکار مانند اعضای گروه تندر که چندی پیش حسینیه رهپویان وصال شیراز را منفجر و تعداد زیادی را به شهادت رساندند، حمایت می‌کنند.
وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران بدانند که توطئه‌های آنها راه به جایی نمی‌برد و ملت ما یکپارچه و متحد ۴۳ سال از پیروزی انقلاب خود را با اقتدار سپری کرد و برای سال‌های پیش رو موسوم به گام دوم آماده می‌شود و بنابر فرموده مقام معظم رهبری مشکلات خود را نیز با دست خود حل می‌کند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نیز دستاوردهای ارزشمندی داشته به طوری که رزمندگان اسلام با کمترین تجهیزات در دفاع مقدس حضور داشتند اما امروز موشک‌های نقطه زن و خیبر شکن نیروهای مسلح ما لرزه بر پیکره اسراییل جنایتکار می‌اندازد و باید قدردان این دستاوردهای ارزشمند بود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: اگر چه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما نسخه شفا بخش این مشکلات هم سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که با اجرای آن از طرفی و مقابله با فساد، قاچاق کالا و قناعت و صرفه‌جویی می‌توان بر این مشکلات نیز پیروز شد.
وی تقوا و پرهیزکاری را اساس انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: اگر ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته در تمامی عرصه‌ها پیروز شده به دلیل این بوده که امام راحل و مقام معظم رهبری در تقوا، زهد و وارستگی پیشتاز بوده‌اند و علما، شهدا و عموم ملت نیز با الگوگیری از پیشوایان خود در جهت اعتلای نظام اسلامی حرکت کردند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی قانون اساسی را سند افتخاری برای ایران و جهان اسلام دانست و گفت: مطابق قانون اساسی ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد چرا که برای تدوین آن بیش از چهار هزار پیشنهاد از داخل و خارج رسید و حقوق تمامی افراد، گروه‌ها و قوای سه‌گانه به خوبی در آن دیده شده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: در آمریکا که ندای دفاع از حقوق بشر سر می‌دهند کمترین حقوق سیاه‌پوستان و سرخ‌پوستان تضعیف می‌شود و بیشترین جنایت‌ها بر علیه آنها تحمیل می‌شود و هیچ مقامی هم پاسخگو نیست.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی تاکید کرد: در شرایطی که جهان بین ۲ بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود امام راحل آمد و مسیر عزت، آزادگی، کرامت واقعی و مردم سالاری دینی را برای ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان باز کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار