امام جمعه اصفهان در خطبه این هفته نماز جمعه گفت: دشمن بداند مردم‌مان در طول ۴۳ سال روز به روز رو به رشد بودند، سختی‌ها را تحمل کردند و لرزه‌ای به وجود دشمن انداخته‌اند که با زبان گویای خود گفته‌اند که از تحریم‌ها شکست خفت‌باری خورده‌ایم و این موضوع به عظمت مردم بر می‌گردد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 11 February 2022

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با تبریک ۲۲ بهمن و میلاد امام جواد(ع) افزود: به لطف خدا و باهمت جوانان و ملت ایران در زمینه‌های علمی و صنعتی و پزشکی و سایر زمینه‌ها رشد خوبی داشته و داریم.
وی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان مردم ما در این ۴۳ سال پس از انقلاب همه سختی‌ها را تحمل کرده‌اند و به اعتراف وزارت امور خارجه آمریکا، این کشور شکست خِفَت‌باری از تحریم‌ها علیه ایران متحمل شده است.
امام‌جمعه اصفهان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و ادامه داد: کمتر زمانی این روز با ماه پربرکت رجب مقارن می‌شود و این را باید به فال نیک گرفت.
وی با اشاره به میلاد امام جواد (ع) و به امامت رسیدن ایشان در سن ۷ سالگی تصریح کرد: علم و عظمت امام به سن و سال نیست بلکه امری خدادادی است.
آیت‌الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: هرچه رشد علمی و عقلی یک انسان بیشتر باشد تمایلش به دین بیشتر خواهد بود.
وی یادآور شد: هرچه به علم خود بیفزاییم در مسیر رسیدن به حکومت حضرت مهدی (عج) قدم برداشته‌ایم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایران این است که مردم همه جهان به‌طرف اسلام ناب محمدی حرکت کنند.
آیت‌الله طباطبایی نژاد همچنین با اشاره به دیدار اخیر خود با جمعی از جوانان بیان کرد: مطالبه گری باید در مسیر صحیح و با رعایت انصاف و اصول اخلاقی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار