کد خبر: ۱۰۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 29 September 2015
معاون صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برنامه ریزی شبکه باران برای پوشش مراسم عزاداری ایام محرم اعلام کرد: شبکه باران در ایام محرم از ۱۸ نقطه گیلان پخش مستقیم خواهد داشت.

حسن طالب پور در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه نشست با مسئولان ادارات و نهادهای آستانه اشرفیه با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای پخش مستقیم مراسم عاشورایی مردم گیلان از شبکه باران انجام گرفته است، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز گیلان مراسم عاشورایی ۹ شهرستان را در سال گذشته به صورت ملی پوشش داد که امسال با برنامه ریزی های انجام شده مراسم ۱۲ شهرستان را پوشش می دهد.

وی افزود: در سال گذشته در بخش سیمای گیلان مدت ۸۰ ساعت (چهار هزار و ۸۰۰ دقیقه) پخش تلویزیونی مراسم عزاداری مردم گیلان بر روی آنتن رفت و هم چنین بیش از ۹۰ ساعت برابر با پنج هزار و ۲۲۴ دقیقه پوشش رادیویی انجام گرفت.

معاون مالی  و اداری صدا و سیمای مرکز گیلان تصریح کرد: در مکان هایی که امکان پخش مستقیم تلویزیونی و رادیویی وجود ندارد، گروه ویژه ضبط مراسم اعزام می شود و در اولین فرصت مراسم عزاداری روی آنتن می رود.

طالب پور به اهمیت پخش برنامه های مذهبی مردم گیلان از شبکه های ملی اشاره کرد و افزود: امسال از ۱۸ نقطه گیلان که برای شبکه باران برنامه ریزی شده است، مراسم عزاداری ۱۲ شهر گیلان به صورت ملی پخش خواهد شد.

به گفته وی شهرهای رشت، لاهیجان، صومعه سرا، آستارا، رودسر، تالش، ماسال، فومن، رودبار، لنگرود، انزلی و آستانه اشرفیه ۱۲ شهرستان گیلان هستند که برنامه های عزاداری ماه محرم و صفر در آنان به صورت مستقیم از شبکه باران و ملی پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار