مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و با هدف تبدیل این سازمان به پویاترین سازمان شهرداری تهران، حذف واسطه گری در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ 16 February 2022

به گزارش تابناک تهران به نقل از سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف برای افزایش بهره‌وری در این سازمان، افزود: تبیین و اجرای شاخص‌های بهره‌وری برای افزایش انگیزه و بهبود عملکرد نیروی انسانی یک ضرورت است که آن را با جدیت، پیگیری و دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران توجه به برنامه‌ریزی علمی را از لوازم مدیریت عقلانی برشمرد و ادامه داد: این سازمان با معیشت مردم و روزی خانواده‌ها سر و کار دارد و از این رو، در پاسخ به حمایت‌های جدی شهردار تهران از این مجموعه و مأموریت‌های آن، تمام توان و تلاش خود را در جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم به کار می‌گیریم.

وی با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از اقشار کم‌برخوردار و تلاش برای کاهش ضریب جینی در هدف‌گذاری‌های این سازمان، مناطق کم‌برخوردار را با نگاه ویژه در اولویت قرار می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در خصوص تامین کالاهای شب عید نیز گفت: این امکان فراهم شده که کشاورزان شمالی کشور محصولات کیوی و پرتقال خود را بدون واسطه و بطور مستقیم عرضه کنند که این اقدام در راستای حمایت از کشاورزان و شهروندان است.

فصاحت با بیان اینکه این امکان در خصوص عرضه سیب زمینی نیز فراهم شده اظهار داشت: هم اکنون نیز عرضه سیب زمینی بدون واسطه در میادین میوه و تره بار شهر تهران در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۶۰ بازار و میدان میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار