مسؤول انجمن سینما جوان آبادان گفت: نخستین سینمای دیجیتال شهرستان آبادان با اکران فیلم محمد رسول الله کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 29 September 2015

عیدان مسئول سینما جوان آبادان  اظهار کرد: از اسفند ماه سال گذشته با حمایت و همراهی وزارت ارشاد و پیگیری انجمن سینما جوان توانستیم طی 6 ماه نخستین سینمای دیجیتال این شهرستان را افتتاح کنیم.

وی افزود: تجهیز و تکمیل این پروژه با حمایت کامل وزارت ارشاد محقق شد. با توجه به این که سالن مهر قبلا تالاری برای برگزاری همایش‌ها و نشست‌ها بود هم‌اکنون با حفظ فعالیت‌های سابق سالن توانستیم آن را ارتقا داده و استفاده بهینه از آن ببریم.

مسئول سینما جوان آبادان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا بود افتتاحیه در روز پنج مهر و به مناسبت شکست حصر آبادان برگزار شود اما با توجه به اعلام عزای عمومی زمان افتتاحیه را تغییر دادیم.

عیدان با اشاره به امکانات سینما مهر ادامه داد: گنجایش سالن این سینما 370 نفر است و سعی داریم هر هفته فیلم‌های سینمایی جدید را همزمان با سراسر کشور اکران کنیم. این نخستین سینمای دیجیتالی در آبادان و تنها سینمای این شهرستان است و امیدواریم با استقبال مردم روبه‌رو شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار