کنسرت فرزاد فرزین که قرار بود هشت و ۹ مهر ۹۴ در اهواز برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 29 September 2015

آرین سوخته زاده تهیه‌کننده شرکت فرهنگی و هنری "آرنگ جنوب" گفت: این کنسرت که قرار بود هشت و ۹ مهر ۹۴ در سینما هلال اهواز برگزار شود به دلیل وقوع فاجعه سرزمین منا برای حجاج ایرانی و اعلام عزای عمومی در کشور در زمان دیگری اجرا می‌شود.

وی افزود: روزهای برگزاری این کنسرت همزمان با عزای عمومی نبود اما درست نیست که بدون توجه به این فاجعه بعد از آن کنسرت را برگزار کنیم. پس از آن هم ایام سوگواری محرم و صفر را در کشور داریم که صلاح دانستیم این کنسرت را بعدا برگزار کنیم.

این کنسرت‌گذار اظهار کرد: مدت زمانی هم که برای تبلیغ و کارهای اجرایی کنسرت در نظر گرفته بودیم به دلیل ایمن‌سازی سینما هلال از دست دادیم چون بخشنامه‌ای صادر شده که براساس آن محل‌ها و سالن‌هایی که کنسرت در آنها برگزار می‌شود باید از نظر ایمنی توسط آتش نشانی مورد تایید قرار بگیرند.

سوخته‌زاده ادامه داد: ابتدا کارشناس آتش نشانی سالن سینما هلال را تایید نکرد و پس از هزینه‌های زیاد و با کمک مهدی اکبریان، مدیر سینما هلال اهواز، سالن سینما را استاندارد و آن را ایزوله کردیم. همچنین سالن را به سیستم آژیر مجهز کردیم و کارشناس آتش نشانی هم آن را به طور موقت تایید کرد.

وی گفت: ما با داشتن موافقت اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز و همچنین مجوز برگزاری کنسرت به علت اعلام عزای عمومی و ورود شهدای فاجعه منا از روز دوشنبه به کشور برگزاری کنسرت فرزاد فرزین را به زمان دیگری موکول کردیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار