به همت بسیج اساتید و کانون خدمت رضوی اصفهان
معاون کانون های خدمت رضوی استان اصفهان از انعقاد تفاهم نامه‌ای با بسیج اساتید برای ایجاد مرکز مشاوره تخصصی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 29 January 2022

محمدحسن مجلسی وضعیت کانون‌های خدمت رضوی را از لحاظ کیفی و کمی مطلوب ارزیابی کرد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته خادمیاران در فرم خاصی دست‌نویس ثبت نام می‌کردند اظهار داشت: اکنون سامانه خادمیاری ایجاد شده است که خادمیاران میتوانند با کانون محله‌ای کار کنند و ارتباط داشته باشند‌ و کار خادمیار زیر نظر رابط شهرستان‌ و کانون محله‌ای رصد می‌شود.
معاون کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان افزود: تأسیس کانون خدمت رضوی محله‌ای در شهرستان اصفهان همراه با تاسیس ۴۷ کانون محلی برای تسهیل ارتباط مردم با خادمان بوده است.
به گفته وی ضروری است در تمام شهرستان‌های استان کانون محله‌ای تشکیل شود.
وی یادآورشد ۹ هزار خادم‌یار در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و فعال بودن سامانه خادمیاران بستگی به فعالیت آنها دارد اگر خادمیاری در دوره‌ای که باید خدمت را ثبت کند فعالیت نداشته باشد از مشهد حذف می شود و هیچ کاری نمی‌توان برای بازگشت به سامانه کرد.
معاون امور خادمیاری و کانوهای خدمت رضوی(ع) استان اصفهان نیز گفت: بزودی از برگزیدگان جشنواره رضوی در اصفهان تجلیل می‌شود.
سید محمد حسین امامی با انتقاد از اینکه در حوزه جذب یاوران موفق نبوده‌ایم عنوان کرد: علی‌رغم سهمیه‌ها که به شهرستان‌ها اختصاص داده شده اما شاهد هستیم بعضی شهرستان‌ها همچنان از سهمیه خود استفاده نکرده‌اند.
وی در مورد جذب خادمیاران رضوی توضیح داد: ابتدا داوطلبان باید یاور رضوی باشند تا بتوانند از طریق ورود به سامانه خادمیاران رضوی به عنوان خادمیار ثبت شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار