کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 23 February 2022

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هیچ وقت نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را تیم نمی‌بینم، چون آن‌ها هویت و اصالت آن استان هستند.
ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*ابتدا شهادت دو خلبان در تبریز را تسلیت می‌گویم و خداوند به خانواده آن‌ها صبر عطا کند، واقعا مصیبت بزرگی بود. در مورد بازی هم باید بگویم بازی در برزیل ایران مقابل تیم اصیل و با اصالت نفت کار راحتی نیست.

*من هیچ وقت نفت آبادان، نساجی، تراکتور و ملوان را تیم نمی‌بینم، چون آن‌ها هویت و اصالت آن استان هستند. شاید برخی تیم‌های میلیارد‌ها تومان هزینه کنند، اما نمی‌توانند در خون و ریشه مردم آن شهر باشند. این تیم‌ها در سفره مردم هستند و بازی با آن‌ها لذت دارد.

*نیمه اول بازی امروز به خاطر شرایطی که ما داشتیم، برایمان متفاوت بود، چون تهران سرد بود و به شهری آمدیم که ۲۷ درجه بود. خوشبختانه مردم آبادان فوتبال را به خوبی می‌فهمند. مسابقه امروز با کیفیت بود و تیم ما امروز به اندازی انرژی گذاشت که بازی را ببرد.

*هم ما و آن‌ها هم موقعیت‌هایی داشتند و فوتبال آن‌ها برزیلی است و ما هم برزیل‌وار با آن‌ها بازی کردیم. نتیجه هم دست خدا بود و ما نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. گرمای هوا تاثیر گذاشته بود، اما در مجموع بازی خوبی بود.

*بیژن حیدری و کمک هایش خیلی خوب قضاوت کردند و هر تیمی آرزو دارد که امثال این داوران بازی هایشان را سوت بزنند. یک مقدار در حق او اجحاف شده و به نظرم لیاقت این را دارد که در بازی برگشت دربی را قضاوت کند.

نوع برخورد او با بازیکن و مربی هیچ تنشی ندارد و به نظرم حالا که فغانی رفته است برادران حیدری می‌توانند خوش بدرخشند. امروز ثابت کرد که یک داور بی نقص و بی غرض است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار