واحد یک بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از سه روز به مدار تولید بازگشت.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۱ 24 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، ۲۱۲ بیمار بدحال کرونایی در بیمارستان‌های مازندران، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. ۱۱ بیمار کرونایی ، شبانه روز گذشته در استان جان باختند 

 

واکسن نزده‌ها همچنان در تیررس اُمیکرون / معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر تزریق واکسن کرونا و کاهش همه گیری سویه جدید اُمیکرون تاکید کرد.

 

جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه، روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفند همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

 

هوای مازندران از فردا تا شنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

 

مدیر تاسیسات آبی و برق آبی مازندران: سد‌های استان اکنون ۷۳ درصد آبگیری شده که این آمار در مقایسه با پارسال ۱۳ درصد کاهش داشته است.

 

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به رشد ۵۴ درصدی صادرات کالا سال جاری از گمرکات استان افزود: ارزش این میزان صادرات بیش از ۲۵۳ میلیون و ۲۹۱ هزار دلار بوده است.

 

رییس بنیاد نخبگان مازندران از اعطای تسهیلات بنیاد ملی به برترین‌های علمی استان در قالب طرح شهید وزوایی خبر داد. به متقاضیان برگزیده کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این طرح ۱۵ بسته تسهیلاتی یک تا ۱۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران: اجرای سه طرح نوآورانه صادراتی در این شرکت ۷۰ میلیون دلار برای کشور ارزآوری دارد.

 

واحد یک بخار نیروگاه شهیدسلیمی نکا پس از سه روز به مدار تولید بازگشت.

 

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر امروز وارد مازندران شد قاضی زاده هاشمی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در گلزار شهدای ساری، با خانواده شهید کاظمی و جانباز جنگ تحمیلی اَندَخس دیدار و گفتگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

 

مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران از مبارزه شیمیایی با علف‌های هرز، آفت و بیماری‌ها در ۱۷ هزار و ۴۰۲ هکتار از مزارع گندم استان خبر داد.

 

مدیرکل بهزیستی مازندران: طرح احراز هویت کودکان با استفاده از دستگاه اسکن عنبیه در استان اجرا شد. تاکنون از ۲۰۷ کودک کار و خیابان در مازندران اسکن عنبیه انجام شده است.

 

۴۷۵ نفر بر اثر سوانح رانندگی، امسال در مازندران جان باختند. بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری، آمل و بابل بود.

 

تیم شهروند ساری در هفته ۲۳ لیگ برتر فوتسال، مقابل تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان ۳ بر ۱ مغلوب شد

 

تیم لبنیات هراز آمل در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال، مقابل فولاد سیرجان ۳ بر ۱ شکست خورد

 

تیم نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مقابل میزبانش صنعت نفت آبادان به تساوی ۱ بر ۱ رسید. نساجی با این مساوی ۲۲ امتیازی شد و در جایگاه دهم باقی ماند.

 

کانال اخبار فوری مازندران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار