دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه(س) به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)برپا می شود.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 26 February 2022

به گزارش تابناک قم، مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) با اشاره به این  که حرم کریمه اهل‌بیت(س) در سوگ شهادت امام موسی کاظم(ع) عزادار می‌شود، گفت: شنبه ۷ اسفند بعد از نماز عشاء مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی حسن شالبافان و مهدی لیثی برگزار و این مراسم از شبکه استانی قم و صفحات اختصاصی آستان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ به صورت زنده منعکس می‌شود.

وی گفت: در صبح سالروز شهادت امام کاظم(ع)دسته عزای خادمان و زائران حضرت فاطمه معصومه(س) رأس ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر بانوی کرامت حرکت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: در ظهر روز شهادت نیز قبل از نماز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد سخنرانی خواهد داشت و عباس حیدرزاده به مداحی می‌پردازد.

وی افزود:در شام شهادت امام کاظم (ع)نیز مراسمی با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی و مداحی مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار و این مراسم نیز از شبکه استانی قم و شبکه های اجتماعی آستان به نشانی @astanqom به صورت زنده منعکس می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار