مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: فعالان قرآنی ایلام می توانند برای عضویت در صندوق اعتباری هنر ثبت نام کنند.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 27 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عظیم ایدی با بیان اینکه فعالان قرآنی استان ایلام می توانند برای عضویت در صندوق هنر ثبت نام کنند، گفت: آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر» تدوین شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان می توانند از روز یک شنبه اول اسفند ماه جاری از طریق سامانه حمد اقدام به ثبت نام نمایند، افزود: براساس آیین نامه ابلاغی، فعالان قرآن و عترت در ۱۰ گروه اصلی دسته بندی شده است که فعالان عرصه قرآن و عترت استان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی qia.ir مراجعه کنند.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تصریح کرد: ۱۰ گروه اصلی شامل قاریان و مُرتّلان قرآن کریم، حافظان قرآن کریم، حافظان کل نهج البلاغه و یا صحیفه سجادیه، اساتید، مدرسان و مربیان قرآن و عترت، مدیران موسسات موسسات فرهنگی قرآن و عترت، خادمان، چهره ها و پیشکسوتان قرآن کریم، داوران مسابقات قرآن کریم، فعالان حوزه آواها و نغمات دینی، طراحان و تولیدکنندگان سامانه و نرم افزارهای قرآن و عترت و  مفسّران، مترجمان، پژوهشگران و مصحّحان قرآن کریم است.

وی بیان داشت: بر اساس این طرح کلیه فعالان قرآن و عترت عضو صندوق، بایستی از روز یکشنبه اول اسفند ماه با مراجعه به سامانه حمد به آدرس qia.ir اقدام به ثبت نام مجدد بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در «آیین نامه عضویت فعالان قرآن و عترت در صندوق اعتباری هنر» کنند.

ایدی اضافه کرد: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با مدیران صندوق اعتباری هنر، همزمان با انجام پالایش و با توجه به احتمال حذف برخی از افرادی که دیگر در حوزه قرآن و عترت فعالیتی ندارند، ثبت متقاضیان جدید عضویت در صندوق نیز انجام خواهد شد تا با هماهنگی صندوق، جایگزین افراد فوق الذکر شوند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار