سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مراسم تحلیف عبدالرسول امامی، عضو علی البدل این نهاد بدلیل حضور نیافتن او در جلسه امروز شورا، لغو شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶ 27 February 2022

علی صالحی افزود: بدنبال استعفای غلامحسین صادقیان عضو اصلی شورا مقرر بود مراسم تحلیف عبدالرسول امامی، عضو عدل‌البدل برگزار و وی جایگزین عضو قبلی شود که بدلیل حضور نیافتن او در جلسه امروز، مراسم تحلیف نیز مُلغی شد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون، با توجه به استعفای یکی از اعضای شورا، عضو علی‌البدل جایگزین او می‌شود که با دعوت از "عبدالرسول امامی" که اکنون شهردار نجف‌آباد است، به صحن شورا قرار بود مراسم تحلیف او برگزار شود اما با حضور نیافتن وی، این مراسم نیز انجام شد.

صالحی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، روند دعوت از اعضای علی‌البدل همچنان ادامه خواهد یافت تا تکلیف عضو باقی مانده شورای شهر مشخص شود.

صالحی در باره مُصوبات جلسه امروز شورای شهر اصفهان نیز گفت: در جلسه امروز، پرداخت وام ۲۷ میلیارد تومانی برای انجام بخشی از پروژه‌های عمرانی و وام ۱۶۹ میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات پیمانکاران قطار شهری به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است که وام‌های شهرداری از سقف پیش بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۰ فراتر نرود و این موضوع در جلسه امروز مورد تأکید قرار گرفت ضمن اینکه تاکنون وام‌های مُصوب از سقف مورد نظر بالاتر نرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به توافق ملکی در باره طرح تعریض خیابان روشن‌ دشت گفت: آزادسازی این خیابان ماه‌ها پیش انجام شد اما توافق ملکی آن در دوره گذشته مدیریت شهری صورت نگرفت لذا در دوره جدید در حال توافق با ساکنان محل هستیم تا مشکلی برای بهره‌برداری از خیابان مزبور رُخ ندهد.

وی ادامه داد: حل مشکل ۱۵ ساله راستگرد خیابان علامه امینی از سمت باغ غدیر نیز در دستور کار شورا و شهرداری بود و این مشکل گرهی ترافیکی به سمت پل غدیر را ایجاد کرده بود و در این راستا توافقی صورت گرفت و عملیات آزادسازی آن انجام شد و این توافق امروز به تصویب شورا رسید، بنابراین شهروندان اصفهانی بزودی شاهد باز شدن گره ترافیکی این منطقه خواهند بود.

صالحی همچنین از رد لایحه مساعدت به موسسه خیریه سلمان در جلسه امروز شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: در این لایحه پیشنهاد ۳۰ درصدی مطرح شده بود که با جمع بندی شورا، با آن موافقت نشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار