دکتر منجم سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به مناسبت هشتم اسفند سالروز تشکیل سازمان بسیج جامعه پزشکی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷ 27 February 2022

به گزارش تابناک تبریز،دکتر حمید منجم،سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به مناسبت هشتم اسفند سالروز تشکیل سازمان بسیج جامعه پزشکی پیام تبریک صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ بسیجی، فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواستهای حقیر، نشدن است. ( مقام معظم رهبری)

روز ۸ اسفند که به نام بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده مصادف با سال روز بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا(س) در مناطق عملیاتی جنوب کشور است، یادآور حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در خطوط مقدم نبرد برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان دوران دفاع مقدس و تلاش در جهت خدمت رسانی بهداشتی - درمانی به مناطق محروم و نیازمند کشور در دوران پس از جنگ و به خصوص در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کنترل کرونا و واکسیناسیون عمومی، نشان از روحیه پرتلاش و خودساخته این قشر فرهیخته و خدوم دارد.

شجره طیبه بسیج و فرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گران سنگ معمار و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است که در مدرسه عشق، مشق شجاعت آموخت و به پیروی از امام آزادگان علی (ع) پایداری و جسارت و ایستادگی در مقابل ظلم را درس زندگی قرار داد و بسیج را که بحق خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص و عشق و ایثار و مناعت است؛ بنیان نهاد.
نهاد عظیم بسیج و جمعیت هلال احمر، دو بازوی قدرتمند مردمی در جریان بحرانها و مصایب مختلف و یاریگر مردم شریف هستند .
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان میهن اسلامی این روز را به کلیه بسیجیان بویژه بسیج خادمان سازمان بسیج جامعه پزشکی و سلامت کشور تبریک عرض می نمایم.
امیدواریم این سازمان در راستای اعتلای جامعه پزشکی و در شرایط فعلی تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مدافعان سلامت که به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) کار آنها جهاد فی سبیل‌الله است خواهد ماند.

دکتر حمید منجم
سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :