در سال تحصیلی ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: ثبت نام آزمون ورودی دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از ۱۰ اسفند ماه سال جاری در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز گردیده و تا ۲۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷ 02 March 2022

رضا مختاری افزود: زمان برگزاری آزمون دانش پذیری روز جمعه ۲۴ تیر ماه سال 1401 میباشد.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان عنوان کرد:در بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور، استان اصفهان با ظرفیت ۲۳۱۵ نفر در ۶۶ رشته محل دانشجو پذیرش خواهد کرد و در این دوره در استان اصفهان رشته مدیریت دولتی (مدیریت منابع انسانی) به دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر و همچنین رشته تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش به واحدهای دانشگاهی خوراسگان و قهدریجان در دفترچه راهنمای بیست و دومین دوره آزمون فراگیر اضافه گردیده است.

رضا مختاری از کلیه داوطلبان درخواست نمود با مطالعه دقیق دفترچه راهنما که در سایت سازمان سنجش منتشر گردیده، نسبت به انتخاب رشته و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
ایشان همچنین افزود: دانشجویانی که با موفقیت دوره دانش پذیری را بگذرانند به عنوان دانشجوی دانشگاه پیام نور شناخته شده و قبولی در این آزمون به منزله ی گذراندن یک ترم تحصیلی محاسبه شده و از مهرماه سال 1401 برای ترم دوم ثبت نام خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار