روز پنجشنبه شاهد افزایش ابر با ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب استان خواهیم بود که منجر به افزایش سرعت وزش باد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 02 March 2022

به گزارش تابناک خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و گزارش‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی، شاهد جو آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دمای هوا در این استان هستیم.

اثمری افزود: بر این اساس قسمتی از آسمان استان ابری خواهد بود و دمای هوای شهر مشهد در سردترین ساعات صبحگاهی هشت درجه و در گرمترین ساعات به ۱۹ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین افزود: از اواخر وقت روز پنجشنبه نیز شاهد افزایش ابر با ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب استان خواهیم بود که منجر به افزایش سرعت وزش باد خواهد شد.

وی متذکر شد: این سامانه در روز جمعه تقویت شده به گونه ای که وزش باد همراه با خسارت در بیشتر نقاط استان پیش‌بینی می شود و همچنین روز جمعه شاهد ابرناکی و بارش باران نیز خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: نیشابور با صفر درجه و سرخس با ۱۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: دمای هوای مشهد نیز طی ۲۴ ساعت گذشته بین پنج و ۱۶ درجه سلسیوس در نوسان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار