کد خبر: ۱۰۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 29 September 2015
سلامت نیوز:در حالیکه وزارت بهداشت و شخص وزیر مجدانه پیگیر امور هستند و امروز با سرکشی به بیمارستانهای مکه و عیادت از بیماران مستقیما در جریان درمان آنها قرار گرفت دستی پنهان بر ضد دولت از آستین بیرون آمده و بدون توجه به اینکه مردم و خانواده های حجاج عزادار هستند از هر چیزی بهانه ای میتراشند تا دولت را مورد اماج حملات قرار دهند و بیکفایتی آن را به زور به اثبات برسانند.

به گزارش سلامت نیوز دلواپسان یک روز حضور رئیس جمهور در نیویورک را مورد انتقاد قرار میدهند یک روز از پوشیدن لباس احرام وزیر بهداشت شکایت دارند و معلوم نیست در این اوضاع که هموطنانمان به شدت پیگیر اخبار هستند تا در جریان جدیدترین اخبار قرار گیرند تا شاید گمشده ای از خانواده خود را در میان اسامی بیابند به غیر از تخریب دولت دنبال چه هستند؟

در تازه ترین اقدام موجی در فضای مجازی بر ضد وزیر بهداشت راه انداخته اند که چرا وی لباس احرام به تن دارد و مگر وی برای رسیدگی و سرکشی اوضاع نمیرود و چرا ایشان لباس زیارت و احرام بر تن کرده تا جایی که وزیر در نخستین مصاحبه خود برای مردم شریف ایران این توضیحات را داد که شاید لازم است دوباره تکرار شود که برای ورود به حرم لازم است فرد ابتدا محرم شود و سپس پیگیر مراحل کار باشند.

این در حالیست که وزیر بهداشت با طی کردن پروسه ای طولانی و در ساعات پایانی شب گذشته پس از انتظار فراوان راهی مکه شد تا شاید بتوان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی با دلجویی مرهمی بر زخم حجاجِ مصدوم بگذارد و مراحل تشییع پیکر دیگر حجاج به کشورمان را تسریع بخشد.

در حالی که رهبر معظم انقلاب امسال را سال همدلی دولت و ملت نامیده و در شرایطی که کشور عده ای از شریف ترین مردمانش را در حادثه ای دلخراش از دست داده و عزای عمومی را سپری میکند این رفتارها چه هدفی را میتواند دنبال کند؟

بهتر نیست دلواپسان برای تخریب دولت دنبال سوژه بهتری باشند چرا که قلب مردم از این حادثه فشرده و غم سنگینی بر کشور مستولی گشته و دیگر حوصله دعواهای جناحی و بهانه های بنی اسرائیلی نیست؟

سلامت نیوز: بهانه تراشی جدید دلواپسان علیه دولت/چرا وزیر بهداشت لباس احرام پوشید؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار