رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران ارزش پروژه‌های نیمه‌تمام در مازندران را دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد وبا اشاره تخصیص اعتبار 200 میلیارد تومانی و تمرکز دولت بر اتمام پروژه های نبمه تمام ، بر اولویت بندی پروژه های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 30 September 2015
به گزارش تابناک مازندران امید علی پارسا سه شنبه شب در مراسم روز جهانی جهانگردی در هتل بادله ساری،با اشاره به اینکه مازندران طی ماه جاری شاهد سفرهای متعدد مقامات ارشد کشوری خواهد بود که برای توسعه مازندران اثربخش خواهند بود گفت :وظیفه ما ایجاد فضای عدالتی برای بخش خصوصی است.
وی بابیان این‌که بخش دولتی دارای تراکم و مازاد نیروی انسانی در استان است افزود: بخش دولتی زمانی می‌توانست جذب نیرو داشته باشد ولی اکنون نمی‌تواند زیرا در مازندران مازاد نیرو بسیار زیاد است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان اینکه حجم نیروهای انسانی بکارگرفته شده در دستگاه‌های دولتی کشور سه برابر نرم جهانی است، گفت: در برنامه آمایشی استان نگاه اساسی به توسعه گردشگری به وضوح دیده شده است.
پارسا با اعلام اینکه زیرساخت‌های توسعه گردشگری بر محور توسعه راه‌های استان متمرکز شده است، افزود: در سفر پیش روی دولت به مازندران به این مقوله با جدیت پرداخته شده است.
وی امسال را به‌عنوان سخت‌ترین سال ازنظر بودجه برشمرد و افزود: فروش نفت رقم پایینی است که به خزانه دولت هم نمی‌رسد، بااین‌حال تورم به ۳۰ درصد و نرخ ارز به ۸ درصد رسید. وی همچنین گفت:برای تقویت و شکوفایی اقتصاد کشور باید تولید در کشور رونق گرفته و تسهیلات بانکی به سمت تولیدات اشتغالزا هدایت شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، میزان اعتباری پروژه‌های نیمه تمام استان را دو هزار میلیارد تومان اعلام کرد و با اشاره به اهتمام دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام افزود:باید پروزه های استان اولویت‌بندی شود.
وی در ادامه افزود:با اعتبار تخصیصی به استان باید برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان 10 سال انتظار بکشیم.
ایشان به فعال شدن پنجره واحد سرمایه‌گذاری در سه دستگاه میراث فرهنگی، جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان اشاره و تنها راه برون رفت از تحریم‌ها را تقویت تولیدات داخلی دانست.
وی همچنین با تاکید بر موثر بودن  مشارکت بخش خصوصی در توسعه کشورها گفت: در تمام دنیا توسعه درگرو مشارکت بخش خصوصی است که ما نیز در کشور به دنبال ایجاد چنین فضایی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار