دادستان دهلران؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: در راستای صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی با متصرفان اراضی ملی با قاطعیت و بدون اغماض برخورد می کنیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 14 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهروز جباری در دیدار با رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران گفت: منابع طبیعی از ثروت‌های خدادادی است که همه باید در صیانت از آن تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اراضی ملی در ردیف حقوق عامه محسوب شده و دستگاه قضائی برای حمایت از منافعی که به عموم مردم تعلق دارد با متخلفان و متصرفین برخورد قاطع دارد و هیچ اغماضی در این زمینه نخواهد داشت.

جباری بیان داشت: خوشبختانه تعامل خوب منابع طبیعی با دستگاه قضا باعث شده که پرونده‌های که در دادسرا تشکیل می‌شوند با قید فوریت پیگیری شوند.

وی با اشاره به اینکه اراضی ملی متعلق به بیت المال هستند گفت: همه دستگاه‌های دولتی موظف به جانمایی اراضی ملی هستند تا مورد تعدی افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند

دادستان دهلران گفت: مجموعه دادسرا شهرستان دهلران به صورت ویژه به پرونده‌های عرصه‌های ملی رسیدگی و با متخلفان مصالحه نخواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران افزود: خوشبختانه در ۶ ماه گذشته شاهد کاهش چشمگیر ساخت ساز غیر مجاز در شهرستان دهلران هستیم که این امر ناشی از برخورد قاطع دستگاه قضا با متخلفین است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار