۲۸ نوعروس قمی هم‌زمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان به همت مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ 15 March 2022

به گزارش تابناک قم، به همت مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) طی مراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار شد، ۲۸ جهیزیه به نوعروسان قمی اهدا شد.

ستاد تهیه جهیزیه عروس مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) تا پایان سال ۱۳۹۹، هزار و چهل دست جهیزیه برای نوعروسان نیازمند اهدا کرده است.

همچنین این مؤسسه خیریه در سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۴۳ دست جهیزیه تهیه کرده و به نوعروسانی که توانایی خرید جهیزیه را نداشته‌اند تحویل داده است.

گفتنی است از طرف مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) به عروس‌‌هایی که امکان تهیه جهیزیه نداشته باشند با سه شرط احراز نیازمندی خانواده عروس، مهریه عروس از ۱۴ سکه تمام بهار آزادی یا معادل ریالی آن بیشتر نباشد و آغاز زندگی مشترک عروس و داماد در قم، جهیزیه اهدا می‌شود.

همچنین در مراسم امروز موسسه حضرت ابوالفضل (ع), ۷۰۰ بسته حمایتی معیشتی تهیه و بین خانواده‌های کم برخوردار استان قم توزیع شد.

در ادامه این مراسم ساختمان زائرسرای بیت‌العباس (ع) در شهر مشهد مقدس با ظرفیت ۱۵ سوئیت و یک حسینیه با هدف خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) نیز افتتاح شد.

 توسط این مؤسسه خیریه، امروز مرحله نهایی فاز اول ساخت بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) در منطقه زلزله‌زده بخش کندوان شهر ترک استان آذربایجان شرقی آغاز شد.

گفتنی است علاقه‌مندان به مشارکت در فعالیت‌های خیرانه این مؤسسه می‌توانند به دفتر مرکزی مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) واقع در خیابان امامزاده ابراهیم قم، نبش کوچه ۵۱ مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار