خانواده سوخت رسانان منطقه همدان برای هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران در نوروز ۱۴۰۰ گردهم آمدند.
کد خبر: ۱۰۳۴۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 16 March 2022
خانواده سوخت رسانان منطقه همدان برای هماهنگی و آمادگی هرچه بهتر خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران در نوروز ۱۴۰۰ گردهم آمدند.

به گزارش تابناک همدان، این گردهمایی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ برای هماهنگی و احراز آمادگی برای ارایه خدمات بهتر سوخت‌رسانی در تعطیلات عید و با حضور مدیر و مسئولان منطقه، مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی و جایگاه‌های سوخت رسانی و پیمانکاران حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در محل سالن اجتماعات شرکت مخابرات همدان برگزار شد.

امین روستایی، مدیر منطقه ضمن تشکر از همکاری یک‌ساله تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی گفت: سال ۱۴۰۰ را با وجود فراز و نشیب فراوان در زمینه‌های مختلف، با تعامل جایگاه‌داران و رانندگان پرتلاش حمل و نقل، با کارنامه‌ای مثبت و با موفقیت پشت سر گذاشته و از آزمون تأمین و توزیع مطلوب سوخت سربلند بیرون آمدیم.

وی افزود: اهتمام ویژه مجموعه نسبت به تسهیل و تداوم سوخت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ با مداقت و جدیت تمام در دستور کار منطقه و تیم‌های نظارتی استان قرار دارد.

او با بیان مطلب بالا تصریح کرد: صیانت از حقوق شهروندان و تکریم مردم و مشتریان علاوه بر تکلیف دینی، مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) محسوب و پایش لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

ایشان با توجه به حساسیت‌های موجود در روز‌های آخر سال تأکید کرد: مالکان پمپ بنزین‌ها آمادگی لازم برای ارایه خدمات شایسته را احرازو با زیباسازی فضای جایگاه‌ها و محوطه و اماکن اداری نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی به استقبال میهمانان بهار بروند.

روستایی خاطرنشان کرد: در نوروز امسال ۱۲۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی فشرده شبانه روزی و بدون وقفه به میهمانان نوروزی استان همدان خدمات سوخت رسانی ارائه می‌کنند.

این مقام مسؤول از همشهریان و هم وطنان خواست ضمن مراقبت از کارت هوشمند سوخت خود مانند سایر کارت‌های الکترونیک در صورت بروز هرگونه مشکل و شکایت، با شماره تماس ۵ رقمی ۰۹۶۲۷ به عنوان پل ارتباطی ۲۴ ساعته با مشتریان است تماس بگیرند تا در اسرع وقت به مشکلات آنان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار