امام جمعه لامرد گفت: این منطقه دارای جوانان برومند و خلاقی است و در بحث‌های مدیریتی باید از آنان استفاده شود، و مدیران منطقه ویژه در مشکلات مدیریتی به وجودآمده پاسخگو باشند.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 19 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه شهرستان لامرد در خطبه‌های نمازجمعه در مصلی الغدیر این شهر، ضمن تشکر و قدردانی از آحاد مردم و دست اندرکاران به مناسبت تزئین و چراغانی و ایجاد شادمانی نیمه شعبان ولادت امام زمان (عج) در شهر لامرد اظهار داشت: نایب امروزِ امام زمان (عج) مقام معظم رهبری است.

وی گفت: این امنیتی که امروز در کشور است به واسطه وجود رهبری است و ایشان سد راه دشمن برای ضربه به کشور شده است.

حسین زاده، به تقارن زمانی عید نیمه شعبان با عید نوروز اشاره کرد و گفت: سرفصل بحث من بهار در بهار و ربیع در ربیع است، که ظهور امام زمان بهار مردمان و روزه داران است.

وی افزود: بهار حقیقی آن چیزی است که خداوند سبحان برای حقیقت می‌خواهد به ارمغان می‌آورد که پس از ظهور حضرت این حقیقت‌ها تازه خواهد شد.

وی گفت: حکومت حضرت مهدی یک آمادگی جدی می‌خواهد و باید آن را درک کرد زیرا این حکومت یک حکومت جهانی است و بهار واقعی همان موقع است که باید برای رسیدن به آن تلاش کرد.

وی به انواع بهاره ها اشاره کرد و گفت: ایجاد بهار عقلانیت و خردورزی، ایجاد بهار حکمت با معرفت قرآن، ایجاد بهار صمیمیت و دوستی، ایجاد بهار امنیت و همه جانبه، ایجاد بهار اقتصادی و معیشتی از بهترین بهاره ها هستند.

وی افزود: مقام و جایگاه رهبری مقام و جایگاه رسول الله است و مردم باید همانند اوایل انقلاب که دل‌ها به هم نزدیک بود و کینه‌ای در دل نداشتند حرکت کنند تا این مهم محقق شود.

حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامرد، گریزی به مسائل منطقه لامرد زد و گفت: در مورد منطقه ویژه اقتصادی لامرد بحثی دارم که خواستم آن را مطرح کنم اما صبر می‌کنم و سربسته می گویم مشکلات آن مشکلات مدیریتی است، که باید به سوالات ما پاسخ دهند اگر به نتیجه نرسیدیم به سمع مردم خواهیم رساند تا مسؤلین بالا اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

امام جمعه لامرد گفت: این منطقه دارای جوانان برومند و خلاقی است و در بحث‌های مدیریتی باید از آنان استفاده شود، و مدیران منطقه ویژه در مشکلات مدیریتی به وجودآمده پاسخگو باشند.

وی گفت: این منطقه یک منطقه طلایی است و باید به خوبی از آن استفاده شود و مردم ما بهترین مردم هستند، و اجازه نخواهیم داد که در بحث‌های اقتصادی، مشکلات مدیریتی برای آن بوجود آید.

وی افزود: در این منطقه امروز دارای جوانان برومندی است که می‌توانند خیلی از این مناطق را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار