رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از رفع مشکل ۳۳ واحد تولیدی، احیا و جلوگیری از تعطیلی ۳۷ واحد تولیدی و بازگشت به کار ۱۵۳ کارگر در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱ 26 March 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الإسلام رضا براتی زاده  اظهار کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده توسط ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان ضمن رفع مشکلات ۳۳ واحد تولیدی، ۹ واحد تولیدی احیا شدند و از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی در معرض تعطیلی نیز جلوگیری به عمل آمد.

 

وی همچنین به انجام قریب به هزار فقره مکاتبه در طول این مدت با دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع موانع تولید و تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری اشاره داشت و تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۸ جلسه ذیل این ستاد تشکیل و به ۱۰۳ فقره پرونده رسیدگی شد که در ادامه با حمایت مؤثر از ۷۰ واحد تولیدی مشکلات طرح شده به نحو مقتضی مرتفع و این پرونده‌ها نیز تعیین تکلیف شد.

 

براتی زاده در خصوص ماهیت و ابعاد مشکلات مبتلابه عمده واحدهای تولیدی استان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب واحدهای تولیدی با مشکلات مشابه‌ای در حوزه نقدینگی و صدور مجوزهای کسب و کار مواجه هستند که باید با اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاه‌های ذی ربط و نیز همکاری مورد انتظار و بیش از پیش از سوی بانک‌ها این مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

 

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های دستگاه قضائی در طول سال ۱۴۰۰ از ۴۷ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در تمامی سطوح مدیریتی بازدید به عمل آمد و مشکلات مطروحه از سوی تولیدکنندگان رسیدگی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار