کد خبر: ۱۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳ 04 March 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از مهر،جهانگیر سیدعباسی در گفتگوی خبری درباره آخرین وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه در فاصله چند روز تا بازی با میزان مشهد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال توضیح داد: شاید به ظاهر شرایط هر چهار تیم مشابه باشد اما هر تیمی مشکلات خاص خودش را دارد. ما چند روزی تمرینات را تعطیل کردیم سه بازیکن ما روز سه شنبه برگشتند و دو بازیکن دیگر نیز پنجشنبه به جمع ما اضافه خواهند شد برای همین تمرینات ما کاملا ناقص برگزار شده است.

وی درباره آخرین وضعیت میلاد عبادی‌پور گفت: عبادی‌پور متاسفانه از ناحیه کمر مشکل پیدا کرده است که به گفته پزشک دیسک مزمن است که دوباره به سراغ او آمده است. او در کوران مسابقات هم با بدشانسی بزرگی مواجه شده بود که در دیدار برگشت مقابل گنبد هم بازی نکرد. ما امیدواریم که بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم.

سرمربی تیم شهرداری ارومیه با اشاره به دور شدن بازیکنان از شرایط بازی عنوان کرد: فدراسیون از ما در این باره نظر نخواسته بود و بازیکنان تیم ملی هم باید به سفر می رفتند تا برای ویزای آمریکا اقدام کنند. اما ای کاش این کار در زمان دیگری صورت می گرفت تا اینگونه وقفه ایجاد نمی کردند. الان بازیکنان از شرایط آمادگی دور هستند. در واقع ما جمع تمرین می‌کنیم و شنبه یک تمرین سبک خواهیم داشت و روز یکشنبه هم باید بازی کنیم که خیلی دشوار است.

سیدعباسی درباره بازی میزبانی این تیم در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی مقابل میزان مشهد گفت: بازی سختی را در پیش داریم. استرس برای همه تیم‌ها وجود دارد و باید استرس بازیکنان را مدیریت کنیم. تیم مشهد هم برای قهرمانی بسته شده است و به نظرم دیدار اول خیلی مهم است. ما باید با حمایت هواداران خودمان بازی را برنده شویم تا برای دیدار دوم نگرانی کمتری داشته باشیم.

وی در خصوص میزان هماهنگی ورمیلیو پاسور ایتالیایی این تیم با سایر بازیکنان گفت: متاسفانه از روزی که این پاسور به تیم ما آمده تنها یک بار با همه نفرات بازی کردیم و همیشه تیم ما به دلایل مختلف ناقص بوده است. البته او پاسور خیلی خوبی است و امیدواریم که تجربه این بازیکن در مرحله نیمه نهایی به کار ما بیاید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار