استاندار خوزستان از اختصاص اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به شهرداری‌های استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ 30 March 2022

صادق خلیلیان در دیدار با شهرداران، اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران استان خوزستان،  هدف از برگزاری این جلسه را با توجه به شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» برای یک همفکری دانست و افزود: مسیری را جهت توسعه و مبلمان شهری که محل اقامت مردم باشد برنامه‌ریزی کنیم تا در توسعه شهری و روستایی در سال ۱۴۰۱ جهش و ارتقا داشته باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان گفت: با توجه به سیاست‌های منطبق بر شوراهای شهر و روستاها و دهیاران به دنبال سازماندهی جهت حل مشکلات محل زندگی مردم شهرها و روستاها هستیم.

خلیلیان با یادآوری اهمیت پایداری در درآمدهای شهرداری‌ها گفت: حق آلاینده‌ها و ارزش افزوده نفی کننده وظایف شهرداری‌ها و شوراها در ثبات و پایداری درآمدها نیست.

وی نقش دولت در کمک به شهرداری‌ها را یک نقش حمایتی دانست و افزود: شهرداران سراسر استان با نگاه به درآمدهای پایدار به دنبال حل موضوعات شهرها باشند و اگر در موردی نیاز به مانع‌زدایی و حمایت دولت بود این آمادگی وجود دارد.

استاندار خوزستان در بخشی از صحبت‌های خود به منظور پایداری درآمدهای شهرداری‌ها پیشنهاد تشکیل کارگروهی جهت ارائه راه حل در ثبات درآمدها، پیگیری حق آلاینده‌ها و ارزش افزوده را داد.

خلیلیان با یادآوری اهمیت حضور میدانی در شهرها و روستاهای استان خوزستان از تداوم حضور میدانی به همراه معاونین در شهرهای مختلف استان خبر داد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: در سال ۱۴۰۰ اعتباری بالغ بر  ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده و سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها بین شهرها و روستاها و همچنین ۱۵ هزار تن قیر رایگان برای آسفالت مسیرهای درون شهری و روستایی توزیع شد که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ این اعتبارات افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار