به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 01 April 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 12/01/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از روز جاری تا پایان روز یکشنبه 14فروردین ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" با تبریک عید نوروز و روز طبیعت در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا پایان روز یکشنبه 14 فروردین ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است .
سرهنگ جهان تاب، با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه در محورهای برون شهری استان تصریح کرد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی (شامل گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی و ...) یا دارای مجوز از پلیس راه از این امر مستثنی است.
وی اضافه کرد: ممنوعیت تردد برای این قبیل وسایط نقلیه فقط در راه هایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن ها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 11 صبح روزهای جمعه 12، شنبه و یکشنبه 12،13 و 5 فروردین ماه1400 و همچنین روزهای جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه 12، 13، 15و 14فروردین ماه 1401 تا ساعت 24 همان روز بعد از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل می باشد.
سرهنگ جهان تاب یادآور شد: در صورت افزایش حجم تردد در آزاد راه تهران- شمال و احتمال کندی ترافیک در داخل تونل ها، با اعلام ماموران مستقر در محل این مسیر به صورت مقطعی مسدود خواهد شد.
وی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از روز جاری تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 16 فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 11 صبح روزهای 13،14و 14 فروردین ماه تا ساعت 24 همان روز از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و هرگونه تغییر در اعمال محدودیت ترافیکی منوط به اعلام ماموران پلیس راه در محل می باشد.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه اظهار داشت: تردد انواع تریلر ها از ساعت از ساعت 6 صبح روز جاری تا ساعت 24 روزهای جمعه، شنبه و یک شنبه 13 و 14 فروردین ماه از مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه و بالعکس ممنوع می باشد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

---------------------------------------------

توصیه های پلیس مازندران برای برخورداری از مواهب الهی در روز طبیعت و مدیریت سفر 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از شهروندان ومسافران استان خواست، با رعایت هشدارهای پلیس روزی خوش را برای خود و خانواده شان در روز طبیعت رقم بزنند . 
سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: برخورداری از مواهب الهی و جاذبه های گردشگری استان یکی از مهمترین موارد قابل توجه مسافران و گردشگران نوروزی برای سفر به استان مازندران است .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: بهره مندی از این نعمات خدادادی مستلزم وجود امنیت است که این امر تحقق نمی یابد مگر با همراهی و همدلی همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی و توجه به هشدارهای همه سازمان های مسئول در این زمینه .
سرهنگ حسینی، تصریح کرد: به همین منظور، و برای برخورداری مردم از این موهبت های الهی ، پلیس با اجرای طرح های انتظامی و اجرای گشت های هدفمند در تفرجگاه ها و مناطق گردشگری، گام های موثری را در ارتقاء امنیت اجتماعی مردم و مسافران برداشته است .
وی با اشاره به تمهیدات و محدودیت های خاص ترافیکی در این روز به مردم توصیه کرد:ضمن رعایت هشدارهای انتظامی برای پیشگیری از سرقت منزل، از پارک خودرو در محل های خلوت و خارج از نقطه دید خودداری کنند .
حسینی همچنین به رانندگان خودرو ها و موتورسیکلت ها توصیه کرد: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر از سوار کردن مسافر در قمت بار اتومبیل خودداری کنند تا شاهد حادثه تلخ در روز طبیعت نباشیم .
سرهنگ حسینی با اشاره به پایان سفرهای نوروزی، همچنین اظهار داشت: مدیریت سفر،خودداری از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری از مهمترین نکاتی است که رانندگان عزیز در بازگشت از سفر باید آن را مد نظر قرار دهند .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به حجم ترافیک در محورهای استان، اظهار داشت: مسافران گرامی می توانند برای کسب اطلاع از وضعیت راه های استان با شماره های 21824420 و 21824434 تماس بگیرند .

---------------------------------------------

دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی در سوادکوه 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری سارق معابر و اماکن عمومی و کشف 7 فقره سرقت خبر داد. 
سرهنگ عبدالله اکبری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از معابر و اماکن عمومی در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سارق در هنگام سرقت شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت معابر و اماکن عمومی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: توجه به هشدارهای انتظامی و کاربردی کردن آموزش های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت ضامن ناکامی سارقان است.

---------------------------------------------

سوداگر مرگ در محمودآباد به دام افتاد 
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري یک سوداگر مرگ و كشف بیش 3 کیلو و 750گرم تریاک در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " محمودحسین زاده" در تشريح جزئيات اين خبر، گفت: درپی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
وی، در ادامه اظهار داشت: در بازرسي از محل سکونت متهم 3 کیلو و 750 گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ حسین زاده در پايان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد ازبرخورد قاطع پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و از شهروندان خواست: در اجرای این ماموریت با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمنیه به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------

کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق از یک خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی بخش دودانگه در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
وی، خاطرنشان کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

---------------------------------------------

کشف 7 کیلو گرم مواد مخدر در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 7 کیلو گرم مواد مخدرتریاک و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهراز کشف 7 کیلوگرم تریاک در مخفیگاه متهم خبرداد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عنایتی گنجی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند. خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار