کد خبر: ۱۰۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 30 September 2015
استاندار البرز گفت: با تمهیدات اندیشیده شده سرانه تخت‌های بیمارستانی البرز افزایش می‌یابد.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه سرانه بهداشت و درمان است.

وی ادامه داد: متأسفانه رشد جمعیت در این استان تناسبی با خدمات نداشته و در بسیاری از موارد با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

این مسئول با بیان اینکه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از مهمترین مطالبات مردم است که باید به درستی و دقیق انجام شود افزود: با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا سال آینده 1000 تخت بیمارستانی به استان البرز افزوده می‌شود.

طهایی بیان داشت: احداث و ساخت بیمارستان و درمانگاه‌های تخصصی در شهرستان‌های مختلف استان یکی دیگر از نیازها و مطالباتی است که باید از سوی مسئولان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه برخی از شهرستان‌های این استان فاقد بیمارستان مجهز است افزود: در این راستا مردم در این شهرستان‌ها مجبورند برای دریافت خدمات درمانی به شهرستان‌های همجوار یا تهران مراجعه کنند که این مسئله نیز متحمل هزینه‌های بسیار زیادتر برای مردم است.

وی با اعلام اینکه در نیمه نخست سال آینده،‌ 1000 تخت بیمارستانی به استان البرز افزوده می‌شود تأکید کرد: برای تأمین این تخت‌ها اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود از با موافقت اجمالی شورای عالی امنیت ملی به منظور انتقال زندان‌های مستقر در استان البرز خبر داد و گفت: زندان قزلحصار نخستین زندانی است که از استان البرز کوچ خواهد کرد.

وی خروج زندان‌ها از بافت مسکونی شهری را با موافقت اجمالی شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد و ادامه داد: در زمینی خارج از محدوده شهری اختیارات احداث زندان‌های جدید به شهرداری واگذار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار