مراسم تکریم و معارفه رییس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز، با حضور معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران و کارکنان این واحد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵ 30 September 2015
به گزارش تابناک تبریز  ، دکتر محمد مقدم واحد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تقدیر از اساتیدی که در کارهای اجرایی این دانشگاه مشارکت دارند، گفت: آن تعداد از اساتید که در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی به کارهای اجرایی نیز کمک می کنند، باید مورد تقدیر قرار گیرند، چرا که کارهای اجرایی مشکلات خاص خود را دارد که کمتر افرادی می توانند از عهده این مسئولیت ها بر آیند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به نحوه راه اندازی و نوع فعالیت این مرکز افزود: مرکز رشد دانشگاه تبریز از سال 89 شروع به فعالیت کرده و اولین شرکتی که در این مرکز مستقر شده، اواخر سال 89 بوده و در حال حاضر در این مرکز نزدیک به 60 شرکت مستقر شده و این تعداد در حال افزایش است، حتی برخی شرکت های حوزه تجاری‌سازی محصولات دانش بنیان پیشرفت های خوبی داشته اند.

بر پایه همین گزارش، همچنین در این آیین، دکتر مهدی قاسمی کاکرودی، رییس سابق مرکز رشد واحدهای فناور، گزارشی از اهم اقدامات صورت گرفته در دوران مسئولیت خود را ارایه نمود و ضياءالدين دايي کوزه کناني، رییس جدید مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه تبریز هم ضمن تقدیر از مسئول سابق این مجموعه به تشریح برنامه های راهبردی خود در جهت ارتقای مجموعه پرداخت.

یادآور می شود: دكتر ضياءالدين دائي كوزه كناني، استاد دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر پیش از این نیز ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، مدیریت گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه تبریز و گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه ارومیه را بر عهده داشته است.

روابط عمومی دانشگاه تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار