کد خبر: ۱۰۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴ 30 September 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ البرز از اکران فیلم محمد رسول الله (ص ) در سینمای دیجیتال این شهرستان در فرهنگسرای امام علی (ع ) هشتگرد خبر داد.

حسین زود بین روز چهار شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی ساخته شده که در آن دوران زندگانی بابرکت حضرت محمد (ص ) به تصویر کشیده است.

وی اظهار کرد: برای اولین بار این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سال 93 اکران شد و از 5 شهریور ماه سال 94 نیز اکران آن در سینمای ایران هزمان با افتتاحیه جشنواره فیلم مونترال کانادا آغازشد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم در ابعاد بین المللی طراحی شده بیان کرد: تماشاگر با هر دین و آئینی می تواند تماشا کننده این فیلم که ساخت آن سه سال طول کشیده باشد.

وی یادآور شد: فیلم محمد رسول الله (ص) پرهزینه ترین فیلم ساخته شده در صنعت سینمای ایران است که هزینه ساخت آن 40 میلیون دلار بوده که این رقم هزینه 20 برابری آن نسبت به فیلم های ساخته شده قبل از این فیلم را نشان می دهد.

زودبین گفت: در این فیلم 19 بازیگر در نقش های مختلف بازی می کنند تا دوران جاهلیت و دوره کودکی پیامبر اسلام (ص )را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: کامبوزیا پرتوی و مجید مجیدی با همکاری حمید امجد نویسنده فیلمنامه محمد رسول الله (ص ) را بر عهده داشته اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساوجبلاغ خاطر نشان شد: نمایش این فیلم در دوسانس 17 و 21 همه روزه به مدت یک ماه در سالن فرهنگسرای امام علی (ع ) اکران می شود.

شهرستان ساوجبلاغ در 35 کیلومتری غرب کرج مرکز البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار