-تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از جنوب به شمال محور کندوان مسدود شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت‌ یک‌طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۹۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 14 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری در جاده‌های شمال، گفت: محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند.م

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش پراکنده مقطعی در محورها هستیم.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان، یان کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

هاشمی با اشاره به اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از جنوب به شمال محور کندوان مسدود شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همین روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت‌ یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از جنوب به شمال محور هراز مسدود شده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همین روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت‌ یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ جوی و ترافیکی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار