تابناک-استاندار هرمزگان گفت: 29 فروردین به تجلی گاه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است
کد خبر: ۱۰۳۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹ 18 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در گفت‌وگویی رسانه‌ای به مناسبت روز 29 فروردین ( روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) با تبریک این روز به یکایک نیروهای ولایتمدار، غیور و دلاور ارتش و خانواده‌های آنان اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه یادآور صدور پیام ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینى(ره) در نامگذاری این روز به عنوان روز ارتش است.

 

وی افزود: در پی آن رژه تاریخی نیروهای غیور ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامى و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین به تجلی گاه اقتدار و عظمت ارتش جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ارتش مقتدر و با صلابت ایران اسلامی همواره با رشادت و ایثارگری حافظ امنیت و مدافع مرزهای زمینی، هوایی و دریایی این سرزمین بوده است که نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و تقدیم شهدا، جانبازان و آزادگان بسیار بر دشمن غلبه کردند.

 

دوستی همچنین گفت: در سالیان اخیر نیز ارتش ولایتمدار و قهرمان کشورمان با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى، توانسته به پیشرفت‌های چشمگیر و خودکفایی در زمینه‌های مختلف به خصوص تجهیزات دفاعی با تکیه بر توان جوانان متخصص ایران عزیز دست یابد که هرچه بیشتر بر اقتدار ارتش افزوده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار