استاندار قم در پیامی، اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی قم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵ 26 April 2022

به گزارش تابناک قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم در پیامی، اقشار مختلف مردم قم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسمه تعالی»

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره) برای زنده ماندن مسئله فلسطین در یادها و تبدیل روزی خاص به صحنه دادخواهی و انفجار خشم عمومی مستضعفان و محرومان عالم، علیه استکبار و صهیونیزم بین‌الملل است.

«روز قدس» روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام  وتجلی همدلی و  فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

روزی است که قطره قطره حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین،  اقیانوس عظیمی از خروش یکپارچه ملت های اسلامی، بر علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری را در برابر دیده‌گان جهانیان به نمایش می‌گذارد.

روز قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود که تلاش این روزهای دشمنان برای تفرقه‌انگیزی بین شیعه و سنی همچنین موج جدید جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها در کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین و سکوت ننگین همراه با اقدام خفت‌بار حاکمان برخی از کشورهای مسلمان منطقه در عادی‌سازی روابط با رژیم جعلی‌اسرائیل، موجی از نفرت و کینه در میان مسلمانان و ملت‌های بیدار ایجاد کرده است و نوید یک راهپیمایی متفاوت و پرشورتر از سال‌های قبل را می‌دهد.

 قطعاً اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه‌دار و انقلابی قم همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی، آماده‌اند تا بعد از دو سال به دلیل شیوع کرونا، امسال نیز با  حضور پرشور در راهپیمایی عظیم و باشکوه روز قدس، ضمن لبیک به فرمان  تاریخی امام راحل و عظیم‌الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی‌ امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، بار دیگر تبلور عینی حمایت امت واحده اسلامی و ملت‌های آزاده و حق‌طلب جهان از قیام و آزادی خواهی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلان نفرت و انزجار خود از جنایات اسرائیل غاصب و عوامل و  حامیان این رژیم جعلی را به جهانیان نشان دهند.

 سیدمحمدتقی شاهچراغی
استاندار قم

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار