در راستای کنگره ملی شهدای روحانی، امام جمعه همدان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل تعدادی از روحانیون شهید استان به مقام ایشان ادای احترام کردند.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵ 29 April 2022
در راستای کنگره ملی شهدای روحانی، امام جمعه همدان و جمعی از مسئولان با حضور در منزل تعدادی از روحانیون شهید استان به مقام ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در دیدار با خانواده شهید رضا عمادی از طلاب شهدای غواص کربلای ۴ گفت: شهدای روحانی نشانه‌ای از مرد عمل بودن این قشر بی ادعا هستند.

او گفت: شناسایی بیش از ۱۰۰ شهید طلبه در استان به خوبی بیان می‌کند که روحانیت در عرصه‌های مختلف بویژه فرهنگی تا پای جان در میدان حضور داشته اند.

حجت الاسلام فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم گفت: این طلبه شهید نمونه کامل عبودیت و بندگی خداوند بود.

دیدار با خانواده روحانیان شهید نادر عبادی نیا و حمید احدیان از دیگر برنامه‌های اعضای کنگره ملی شهدای روحانی بود.

حجت الاسلام حسنی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه همدان در این دیدار‌ها گفت: سپاه ناحیه همدان سرکشی از خانواده معظم شهدا را در طول سال، در دستور کار داشته و دارد، اما این سرکشی به صورت ویژه به تدبیر نماینده محترم، ولی فقیه در سپاه حضرت حجت الاسلام حاجی صادقی در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی کشور صورت می‌گیرد.

او هدف از دیدار خانواده‌های شهدا را تقدیر و تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده معظم شهدای روحانی کشور و تقدیم هدیه مقام معظم رهبری به این خانواده‌ها دانست.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: روحانیت همیشه سپر بلای مردم بوده اند و شهدای مظلوم  روحانی به عنوان خط شکنان خط مقدم جبهه هستند.

حسنی گفت: کار‌های فرهنگی ما ضعیف بوده چرا که حتی شهدای شاخص کشوری را در استان خودمان هم نمی‌شناسند و لازم است قدم‌های بزرگتر و مهم تری در این زمینه برداریم.

به گفته او  با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان و سردار ظفری و قسمت روحانیت بنیاد حفظ آثار، طلاب اهل قلم شناسایی شده و با کمک آن‌ها ۸ عنوان کتاب هم در خصوص شهدای روحانی تدوین و چاپ شده است.

لازم به ذکر است: تاکنون ۱۰۳ شهید طلبه و روحانی در استان همدان شناسایی شده اند.
 
دیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویریدیدار نماینده، ولی فقیه در استان همدان با خانواده شهدای روحانی + گزارش تصویری
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار