جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نیروهای جبهه مقاومت چون فلسطین، لبنان، یمن، عراق و سوریه، توطئه های اسرائیل و حامیان غربی و عربی را خنثی و این رژیم را به زانو درآورده و این به برکت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 29 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فرد بیان داشت: شکست های پی در پی در جنگ های منطقه ای از جمله نبرد ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و هشت روزه با شکست و زبونی اسرائیل همراه بود.

وی گفت: مبارزه امام راحل با اسرائیل به عنوان یک رژیم غاصب از همان سخنرانی تاریخی سال ۴۲ کلید خورد و تا زمان پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی ادامه یافت.

طیبی فرد افزود:  اسراییل که طرح نیل تا فرات را در سر داشت اکنون با کشیدن دیوارهای بلند نژاد پرستانه بین مرزهای خود، در این زندان محصور اسیر شده بدون اینکه دستاورد و موفقیتی را کسب کند.

وی ادامه داد: روز قدس تنها به فلسطین اختصاص ندارد بلکه روزی برای مبارزه ملت های آزاده جهان با تمام مستکبران بین المللی به سردمداری آمریکا و اسرائیل است.

طیبی بیان داشت: این رژیم از دورن پوسیده و گسسته شده و توان مقابله با ادوات دفاعی لبنان و فلسطین را ندارد و دیگر یک قدرت نظامی نیست.

وی گفت: تمام پیروزی های جبهه مقاومت و مردم فلسطین و لبنان در برابر اسرائیل تا بن دندان مسلح حاصل تدبیر امام راحل و زلزله سیاسی ایشان و حمایت مردم ایران از این تدبیر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار