مراسم ضیافت و همنشینی با ۲۵۰ نفر از ایتام با حضور استاندار ، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری استان مرکزی برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹ 30 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه ، استاندار استان مرکزی در این مراسم با قدردانی از خدمات کمیته امداد گفت: این نهاد یادگار ارزشمند امام راحل (ره) است و خدمت به ایتام و دستگیری از ایتام افتخاری برای امدادگران این نهاد حمایتی است.
وی اظهار داشت: از مدیرکل این نهاد و تمامی امدادگران که با تمام تلاش برای رفع محرومیت و کمک به ایتام تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.
استاندار استان مرکزی گفت: در این روزهای پایانی ماه مبارک آرزوی قبولی عبادات و طاعات دارم و برای همه مومنان و روزه داران و از حضور پرشور همه مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم مومن و روزه دار استان مرکزی در مراسم بزرگ روز قدس قدردانی می‌کنم.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حضور در این جلسه و در بین خانواده‌های امداد افتخاری بزرگ است.
علی اکبر کریمی اضافه کرد: شما در پیشگاه خداوند عزتمند هستید و امیدوارم با دعای خیر شما همه مشمول رحمت الهی شویم.
وی اظهار داشت: امیدمی رود با دعای خیر ایتام ،تمام کسانی که در خدمت به مردم تلاش می کنند موفق باشند.
مجید مومنی، مدیرکل کمیته امداد استان هم با اشاره به اینکه کمیته امداد یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) و نتیجه اهتمام ایشان به محرومین تنها جایی است که امام اجازه داد نامشان بر تارک آن بدرخشد،اظهار داشت:استاندار مرکزی حامی محرومین و ایتام هستند و اولین بازدید استاندار بعد از آغاز خدمت بازدید از خانه ایتام بود.
وی بیان داشت: در ماه میهمانی خدا که درهای رحمت الهی باز است ۲۵۰ هزار وعده غذای گرم در ۲۵۶ آشپزخانه اطعام مهدوی به همت کمیته امداد، خیران، آستان قدس و همکاری مراکز نیکوکاری و بسیجیان بین خانواده‌های تحت حمایت استان مرکزی توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: توزیع ۳۰هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰ هزار افطاری ساده با مجموع اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال بوده است.
مدیر کل کمیته امداد استان گفت: مسکن از مهمترین و گرانترین دغدغه های خانواده های تحت حمایت و مقرر شده است، با حمایت استاندار و تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی تصمیماتی برای ایجاد مسکن مناسب برای تمامی خانواده های ایتام و نیازمند در سطح استان گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار