استاندار ایلام از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تاخیر سه هفته ای برای امضا و انعقاد قرارداد با آب و فاضلاب استان برای تکمیل بیمارستان انتقادکرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸ 01 May 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا  در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تاخیر سه هفته ای برای امضا و انعقاد قرارداد با آب و فاضلاب استان برای تکمیل بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان یکی طرح های استان محسوب می شود و تاخیر چند باره در تکمیل این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام افزود: فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تخختوابی تا پایان خرداد باید افتتاح شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل مالی برای تکمیل فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام وجود ندارد، تاکید کرد: چنانچه فاز نخست طبق زمانبندی تعیین شده به بهره برداری برسد برای تکمیل دیگر فازها متناسب با نیاز تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا اضافه کرد: به علت آتش سوزی و دیگر مشکلات از جمله نبود تجهیزات افتتاح این مجموعه به تاخیر افتاد و تلاش داریم در اسرع وقت و حداکثر تا پایان خرداد فاز نخست این مجموعه به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: طی بازدیدی که امروز از روند کار انجام شد مقرر شد مابقی فازهای این مجموعه متناسب با اعتبارات و نیروهای مورد نیاز به بهره برداری برسد./م

 بیشتر بخوانید ::
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار