چهارمین مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان ایران از دهم اردیبهشت‌ماه با حضور 3 فرنگی کار و یک مربی قمی آغاز به کار کرد و مربی تیم ملی جوانان از آمادگی مطلوب کشتی‌گیران جوان قم در این اردو خبرداد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 07 May 2022

به گزارش تابناک قم، چهارمین اردوی انتخابی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان ایران از دهم اردیبهشت‌ماه به میزبانی اهواز در حالی آغاز شده که مهدی جواهری در وزن ۵۵ کیلوگرم، امیر عبدی در وزن ۷۲ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و مهدی علی‌زاده پورنیا به عنوان مربی، به‌نمایندگی از قم در این اردو حضور یافته‌اند و این اردو تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز ادامه خواهد داشت.

مهدی علیزاده پورنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان حاضر در اردو بیان کرد: شرایط جسمانی بازیکنان ایده‌آل است و همه کشتی‌گیران دعوت شده با تمام توان تمرین می‌کنند، این چهارمین مرحله اردوی تیم ملی جوانان است که در شهر اهواز برگزار می‌شود.

مربی قمی تصریح کرد: در تیرماه امسال مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ را در پیش رو داریم و به احتمال فراوان تا شروع رقابت‌های آسیایی ۳ الی ۴ اردوی دیگر را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: بعد از مسابقات آسیایی نیز باید تیم آماده رقابت برای مسابقات جهانی شود و ما باید در این فاصله برترین کشتی‌گیران را برای پیکار‌های آسیایی و جهانی آماده کنیم، در تقویم فدارسیون کشتی مسابقات لیتوانی هم درج شده اما هنوز زمان برگزاری مسابقات اعلام نشده است و ما باید در این ۳ تورنومنت با قدرت حاضر شویم.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با اشاره به آمادگی جسمانی نمایندگان قم گفت: در این اردو ۳ کشتی‌گیر از قم حضور دارند که شرایط بدنی آنها روز به روز بهتر می‌شود و در کل در وضعیت مناسب و آماده‌ای به سر می‌برند، امیر عبدی آماده‌تر از سایر قمی‌ها در این اردو خود را نشان داده است.

علیزاده پورنیا در خصوص اینکه امید قهرمانی در کدام بازیکنان بیشتر است خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه در پیک تمرینات هستیم، ورزشکاران آمادگی قابل قبولی دارند، اما بعضی از آنها نسبت به اردو‌های قبل عملکردشان بهتر بوده است، سعید اسماعیلی، ایمان محمدی، دانیال سهرابی و امیر عبدی از بهترین بازیکنان این اردو هستند که شانس قهرمانی بیشتری نسبت به سایرین دارند.

وی با توجه به تغییرات اساسی در کادر فنی تیم ملی کشتی‌فرنگی جوانان گفت: بدنه کادر فنی تیم ملی نسبت به سال گذشته به کل تغییر کرده و امسال حمید باوفا مسئولیت سرمربی‌گری را قبول کرده‌ است و سال گذشته نیز تیم ملی با روح‌الله میکائیلی مربی قمی نتایج خوبی گرفت اما با تصمیم فدارسیون در کادر فنی تغییراتی به وجود آمد.

علیزاده  افزود: کادر فنی تیم ملی امسال متحد‌ و یک دل شده‌اند تا برای بالا بردن پرچم ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند و همه چه مربی و چه بازیکن برای نام ایران بجنگند، ما در کادر فنی این وظیفه را داریم تا بازیکنان را از نظر بدنی و روحی آماده حضور در رقابت‌ها کنیم و در این اردو با نفرات اول رقابت‌ها حاضر شده‌ایم و نفرات دوم و سوم را بعد از برگزاری مسابقات انتخابی جام شاهد به اردو فرا می‌خوانیم.

وی در پایان در خصوص شرایط میزبانی اهواز تصریح کرد: شرایط میزبانی اهواز در این اردو مناسب است و اهوازی‌ها آمادگی میزبانی از تیم ملی را داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار