مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: مراسم شب‌های حرم از شنبه تا جمعه با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و تراشیون و از دوشنبه تا پنج شنبه با مداحی میرجعفری، جانبازان، حیدرزاده و اسلام میرزایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 07 May 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علی قاسمی در تشریح مراسم حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اظهار کرد: از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه هر روز در حرم مطهر برنامه‌ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می‌شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر از شنبه تا دوشنبه در قالب پرسمان احکام شرعی توسط حجج اسلام محمود اکبری، امیربهاء الدین علایی نژاد و سیدعبدالکریم کاظمی برگزار می شود و از سه شنبه تا جمعه نیز حجج اسلام علی سلیمانی، حسین عباسی تربتی، حسین سعیدیان و محمدحسن صادقی قبل از ظهر سخنرانی خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه پنجشنبه قبل از مغرب محفل انس با قرآن کریم در حرم مطهر برگزار می‌شود، گفت: مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو از شنبه تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین معصوم اسماعیلی، سید حسین شفیعی دارابی، سیدعبدالرحمان میراحمدی، محمدعلی عدالت و محمدجواد عصاری دنبال خواهد شد و جمعه نیز در این زمان حجت‌الاسلام امیرحسین عرفان در قالب برنامه زمزم مهدویت سخنرانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مراسم شب های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه با ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، مؤمنی، رفیعی، نظری منفرد و تراشیون برگزار می شود و از دوشنبه شب تا پنج شنبه شب نیز به ترتیب سیدجواد میرجعفری، مداحان هیأت جانبازان استان قم، عباس حیدرزاده و اسلام میرزایی مداحی و قرائت دعا را بر عهده خواهند داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه در هفته پیش رو سه شنبه شب دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم قرائت می‌شود، گفت: چهارشنبه شب مراسم بزرگداشت آیت‌الله علوی گرگانی در حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج شنبه صبح بعد از نماز صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد برگزار می‌شود، گفت: پنجشنبه شب نیز قرائت دعای کمیل با نوای اسلام میرزایی و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام شهیدی دنبال می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: جمعه صبح قرائت دعای ندبه با پخش زنده از شبکه دو سیما با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و قرائت دعا توسط حسن شالبافان و عصر جمعه زیارت آل یاسین با نوای سید علی حسینی نژاد دنبال خواهد شد.

وی مطرح کرد: ویژه برنامه رسانه ای یکشنبه های فاطمی نیز در هفته جاری یک ساعت قبل از اذان ظهر از شبکه شما پخش خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار