مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: پارکینگ طبقاتی زائر از ساعت 14 امروز به مدت 24 ساعت و با هدف اجرای طرح عمرانی و خدماتی در طبقات سه گانه پارکینگی غیرفعال می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 08 May 2022

به گزارش تابناک قم، حسین شعبان زاده بیان کرد: پارکینگ طبقاتی زائر از ساعت ۱۴ امروز به مدت ۲۴ ساعت و با هدف اجرای طرح عمرانی و خدماتی در طبقات سه گانه پارکینگی غیرفعال می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: اجرای زیرساخت و اصلاحیه‌های سازه‌ای جهت نصب پله برقی در طبقات پارکینگی علت بسته شدن یک روز پارکینگ سرپوشیده زائر می‌باشد و مقرر گردیده پیمانکار این طرح در مرحله نخست، با حداکثر توان و ظرفیت عمل کند تا پارکینگ در کوتاه‌ترین زمان جهت بهره برداری مجدد در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شعبان زاده افزود: ظرفیت تردد عابرین و سرنشینان خودروهای ورودی به پارکینگ با توجه به حجم تقاضا در روزهای عادی بدون مشکل در حال انجام است ولی در برخی از مناسبت‌ها و ایام هفته که به واسطه رخدادهای مذهبی و ملی دارای افزایش تردد می‌باشد، اتلاف وقت و بعضاً شلوغی در استفاده از آسانسورها گزارش می‌شود که از چندی پیش برنامه‌ها و پیشنهادات مختلف در این خصوص مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از واکاوی جنبه‌های فنی، اقتصادی، سهولت در استفاده، حجم پوشش مسافر و امکان اجرا مقرر گردید طبقات سه گانه پارکینگ طبقاتی زائر مجهز به پله برقی شوند تا در کنار فعالیت ۱۶ دستگاه آسانسور و پله‌های اضطراری بتواند حداکثر رفاه و امنیت را برای استفاده کنندگان از پارکینگ فراهم آورد.

شعبان زاده در پایان از شهروندان و زائرین عزیز خواست تا در این مدت از سایر پارکینگ‌های اطراف حرم مطهر همچون پارکینگ شهید علیخانی، پارکینگ بهار، پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر و همچنین از پارکینگ شهید کاظمی استفاده نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار