تیم نساجی کبیر که با حضور هزاران هوادارن و عاشق با برتری مقابل آلومینوم اراک قهرمان جام حذفی ایران در ورزشگاه آزادی شده است به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از ابتدای فصل دیدارهای خانگی‌اش در لیگ برتر و جام حذفی را در شهرهایی مثل ساری، مشهد و تهران برگزار کرده است
کد خبر: ۱۰۴۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 08 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال نساجی مازندران قصد دارد دیدار خود با مس رفسنجان در هفته بیست و ششم لیگ برتر را در کرج میزبانی کند.

 (مازند ورزش)، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان تیم مس رفسنجان است.

پس از مخالفت مسئولان و شورای تامین شهر مشهد برای برگزاری و میزبانی این بازی با حضور تماشاگر در ورزشگاه امام رضا(ع)، مدیران نساجی مذاکرات خود را با مسئولان هیات فوتبال و استانداری البرز برای تقابل با شاگردان محمد ربیعی در کرج انجام دادند و با موافقت مسئولان البرزی این بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

تیم نساجی کبیر که با حضور هزاران هوادارن و عاشق با برتری مقابل آلومینوم اراک قهرمان جام حذفی ایران در ورزشگاه آزادی شده است به دلیل آماده نبودن زمین ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از ابتدای فصل دیدارهای خانگی‌اش در لیگ برتر و جام حذفی را در شهرهایی مثل ساری، مشهد و تهران برگزار کرده است.

متاسفانه باید گفت عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر سال گذشته آغاز شد و قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم به پایان برسد اما در ادامه مدتی بعد اعلام شد که این ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود و توقف‌های پی‌درپی سبب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی‌مدت همراه شود.

اکنون با نصب تابلو روز شمار روند اجرایی ساخت و تجهیز و دستور ضرب الاجل رئیس جمهور باید دید ورزشگاه شهید وطنی میعادگاه هواداران دلسوخته و ارتش سرخ نساجی مازندران برای فصل جدید رقابت ها آماده میزبانی می شود یا خیر؟!؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار