کد خبر: ۱۰۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 02 October 2015
ورزش > لیگ برتر - تمام چهره هایی که امروز جمعه برای تشییع پیکر هادی نوروزی به آزادی رفتند، می گفتند مرگ او را باور ندارند.

به گزارش تابناک گیلان؛هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس روز گذشته به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع جنازه او از ساعت 8.30 صبح جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شد. در این مراسم ستاره ها و فوتبالیست های زیادی حضور داشتند که هر کدام این ضایعه را تسلیت گفتند.  حسین کعبی درباره کاپیتان سرخ ها گفت: «نوروزی از دوستان خوب من بود و هنوز هم باور ندارم که او از جمع ما رفته و در حال حاضر در مراسم خداحافظی او حضور پیدا کرده‌ام. همه ما از این اتفاق ناراحت هستیم و من این اتفاق ناگوار را به خانواده این مرحوم و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم.»

آرش برهانی مهاجم استقلالی ها که در مراسیم تشییع شرکت کرده بود درباره هادی نوروزی گفت: «هادی را در دربی ها می دیدم.او بازیکن با اخلاق و خوبی بود و همواره تلاش می کرد تا جو را آرام کند.او الگوی خوبی برای جوانان بود.»

رضا عنایتی مهاجم سابق استقلال هم گفت: «امیدوارم که دیگر از این خبرها نشنویم، اهالی ورزش در میدان رقیب یکدیگر هستند و بیرون از میدان مسابقه همه با هم زندگی می‌کنیم و در کنار هم هستیم این زیبایی‌های ورزش است. همه ورزشکاران در کنار یکدیگر هستیم.» او ادامه داد: «حضورم در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی انجام وظیفه بود و کار خاصی نکردیم.»
پرویز مظلومی سرمربی استقلال هم با ناراحتی گفت: «واقعا برای جامعه فوتبال ناراحت کننده بود جوان بسیار خوب و بااخلاقی را از دست دادیم. مهم نیست چه رنگی بود. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند. رقابت ما در زمین مسابقه است و در بیرون زمین رفاقت وجود دارد.» مظلومی درباره تعطیلات تمرینات تیمش گفت: «تمرینات را به احترام درگذشت او تعطیل کردیم. درست است پرسپولیسی بود اما بازیکنان دل و دماغ تمرین کردن نداشتند. خیلی ناراحت شدم وقتی فرزندران او را از نزدیک دیدم. هادی در هر تیمی بود همه از او تعریف می‌کردند. افتخار نداشتم که او در تیم من حضور داشته باشد اما او همواره برای همه احترام خاصی قائل بود.»
نادر محمدخانی مهاجم سابق پرسپولیس هم با ناراحتی در این باره توضیح داد: «این خبر غیرقابل باور است این مصیبتی برای خانواده بزرگ پرسپولیس، هواداران، بازیکنان و خانواده خود نوروزی است. این مصیبت را تسلیت می‌گویم. او بازیکنی بااخلاق و باتعصب بود و وقتی خبر فوت او را روز گذشته شنیدم بسیار متأثر شدم. امیدوارم خداوند به خانواده‌اش صبر بدهد.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار