استاندار همدان در بازدید از کتابخانه مرکزی همدان؛
استاندار همدان در بازدید از کتابخانه مرکزی همدان گفت: دولت سیزدهم با توجه به توصیه‌های ائمه اطهار و تأکیدات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد.
کد خبر: ۱۰۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 28 May 2022
استاندار همدان در بازدید از کتابخانه مرکزی همدان گفت: دولت سیزدهم با توجه به توصیه‌های ائمه اطهار و تأکیدات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارد. 

به گزارش تابناک همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان روز شنبه ۷ خرداد ماه به همراه محمدرضا غلامی‌پاک، مدیرکل حوزه استانداری؛ مصطفی مرادی، مدیرکل بازرسی استانداری همدان؛ مازیار عبدی، مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان از کتابخانه مرکزی همدان بازدید کرد. 

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در این بازدید اظهار کرد: برای ارتقا سطح علمی جامعه باید به مبحث کتاب و کتابخوانی توجه ویژه‌ای صورت گیرد. چرا که مطالعه و کتابخوانی از توصیه‌های مهم پیامبر عظیم الشأن اسلام و ائمه اطهار و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در دولت سیزدهم هم به صورت جدی مورد توجه است. 

وی با اشاره به اینکه ضرورت داشت که بازدیدی از کتابخانه مرکزی داشته باشیم افزود: این بازدید به منظور آشنایی هرچه بیشتر با مسائل و مشکلات حوزه کتابخوانی و تلاش برای رفع آن‌ها صورت گرفته است. خوشبختانه در بخش‌های مختلف کتابخانه شاهد استقبال جوانان و نوجوانان بسیاری بودیم، اما این کافی نیست و ما را راضی نمی‌کند. 

استاندار همدان تصریح کرد: در مجموع ۱۱۸ کتابخانه عمومی در سطح استان داریم که ۴۶ باب روستایی، یک باب سیار و ۷۱ باب شهری هستند. کتابخانه مرکزی بیش از ۱۳۰ هزار نسخه کتاب دارد که به خوبی نگاهداری و مدیریت می‌شود.

وی تأکید کرد: باید نسل آینده که سکان کشور را به دست می‌گیرد به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهیم تا تجارب گذشتگان را مطالعه و از تکرار اشتباهات پرهیز و به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت کنند. 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه خاصی به امر کتاب و کتابخوانی دارد و لذا جا دارد از زحماتی که در طول این سال‌ها توسط کتابداران و کتابخانه‌های عمومی انجام شده است، تقدیر و تشکر کرد و همه باید حمایت کنیم تا خدمات بهتر و مناسب تری به ویژه به نوجوانان و جوانان ارائه شود.
 
 
 
دولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارددولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگی مطالعه دارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار