در دانشگاه علوم پزشکی کاشان
با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کاشان نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲ 31 May 2022

دبیر علمی نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ۸۳ مقاله ارسالی به این کنگره، گفت: از ۴۰ مقاله پذیرفته شده ۱۸مقاله به صورت سخنرانی و ۲۲ مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
حجت الاسلام علیرضا شاه فضل با اشاره به اینکه این دومین کنگره علمی و ملی است که در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود، افزود: هر موقع موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مطرح می‌شود بسیاری از مصادیق آن فراموش و فقط به پوشش و بدحجابی پرداخت می‌شود و بقیه معروفات و منکرات مورد توجه قرار نمی‌گیرد.
وی گفت: دیدگاه ما این است که امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه‌ها و مصادیق باید مورد توجه قرار گیرد و احیاء شود.
دبیر علمی نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: در مسائل دینی و انسانی اگر یک نفر منحرف شود آثار آن به سرعت در جامعه نمایان نمی‌شود به همین دلیل در اسلام گفته شده نسبت به هر منکری حساس باشید و نهی کنید.
حمید رضا گیلاسی دبیر اجرایی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز، ملل، ادیان و مذاهب، خانواده و سبک زندگی، تولید و اقتصاد، قوانین، روش‌ها و آسیب‌ها، گفتمان سازی، مطالبه گری و جریان سازی موثر، سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، آموزش، پرورش، بهداشت و درمان، همه گیری و بحران‌ها و فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی را از محور‌های کنگره عنوان کرد.
نخستین کنگره ملی امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش‌های کاربردی (میدانی و کتابخانه‌ای) تا فردا در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزارمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار