تابناک-با حضور و استقبال گرم مردم هرمز ار خادمین امام رضا ویژه برنامه زیر سایه خورشید در جزیره هرمز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 03 June 2022

به گزارش تابناک هرمزگان عصرامروز همزمان با سومین روز دهه مبارک کرامت،  کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان همراه با خادمین حرم مطهر رضوی راهی جزیره هرمز شد.
این کاروان در اسکله این جزیره با استقبال پر شور و بی مثال مردمی روبرو شدند و حد فاصل بین اسکله مسافربری جزیره تا گلزار شهدای هرمز، کاروان رضوی با چاووشی‌خوانی و عرض ارادت مردم همراهی و بدرقه شدند.
خادمان حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در گلزار شهدای جزیره هرمز مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای نامدار جزیره هرمز را برگزار کردند.
این کاروان به همراه پرچم متبرک بارگاه مقدس حضرت علی‌بن موسی‌الرضا علیه‌السلام در ادامه ویژه برنامه عیادت تنی چند از بیماران صعب العلاج جزیره هرمز را اجرا کرد و در ذیل این برنامه در منزل یک بیمار از جامعه اهل سنت جزیره، ۴بیمار دیگر که یکی از آن‌ها کودک بودند حاضر شدند و ضمن توسل به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه السلام  و مدیحه‌سرایی‌ شفای عاجل این بیماران را از حضرت طبیب النفوس مسئلت کردند.

کاروان زیرسایه خورشید هرمزگان در ادامه در منزل شهید حسین دهقانی از شهدای هشت سال دفاع که در شانزده سالگی در رکاب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در عملیات والفجر یک به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود حضور پیدا کرده و با مادر والامقام این شهید قدسی مقام دیدار کردند.
حضور در منزل شهید احمد هرمزی از شهدای اهل سنت جزیره هرمز و دیدار با خانواده معظم این شهید والامقام و برگزاری جشن بزرگ بزم نور (ویژه برنامه دهه کرامت) در مسجد جامع جزیره هرمز از دیگر برنامه‌های این کاروان در جزیره الشهدای هرمز است.
حجت‌الاسلام و المسلمین جواهری در حاشیه برگزاری ویژه برنامه‌های زیر سایه خورشید در جزیره هرمز اظهارداشت: خیلی از اتفاقات این عالم اسراری دارند که ما از آن بی خبر هستیم اما همین اتفاقات و اسرار آن می‌تواند به محلی برای عروج و ارزش یافتن ما تبدیل شود.
وی افزود: در مسائلی که برای ما پیش می‌آید باید متوجه نقش خداوند سبحان باشیم همچون بیماری‌هایی که برای عزیزان ما پیش می‌آید و در این موارد باید این امر را واقف باشیم که ماموریت خدمت در قالب پرستاری به ما عطا داده شده است و اگر وظایف خود را به درستی انجام دهیم حتما شانل لطف الهی خواهیم بود.
حجت‌الاسلام جواهری با اشاره به اهمیت تکریم خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: طبق بیان مقام معظم رهبری امروزه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست از این رو بایست به این وظیفه سنگینی که بر دوشمان هست نیست عمل کنیم.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار